מכונית התצוגה 'נמיר' מ-2009 היוותה ציון דרך לגבי הכיוון העתידי של המותג, שעיקרו – הינע חשמליבריסטול (Bristol), אולי אחת מיצרניות הרכב האקסקלוסיביות והיוקרתיות בעולם, ניצלה מפשיטת רגל. קבוצת פרייזר-נאש (Frazer Nash) הבריטית רכשה באמצעות חברה-בת שוויצרית בשם קאמפקורפ אוטוקרפט (Kamkorp Autokraft) את הזכויות על השם, התוכניות, המפעל ובעצם כל רכוש של החברה הוותיקה שחדלה לפעול לפני כחודשיים. "אנו נלמד את כל פרטי העסקה, ונשלבם בתוכניות העתידיות שיש לנו לגבי פרייזר-נאש בתחום כלי הרכב החשמליים", סיפר מנכ"ל חטיבת הרכב בפרייזר-נאש, וויליאם קיה. פרייזר נאש עוסקת כיום בין היתר בפיתוח וייצור מערכות הינע חשמליות. "השם של בריסטול, המורשת והניסיון בפנייה אל קהל סופר-אקסקלוסיבי, מהווים נכס שננסה למנף למקסימום בעתיד". בהצהרה לעיתונות הרגיע גם קיה את בעלי בריסטול כיום, עם הבטחה שהשירות המאוד אישי ומיוחד למכוניותיהם יימשך, ללא קשר לכיוון היצרנית בעתיד.

בריסטול החלה דרכה בעולם הרכב עם סיום מלחמת העולם השנייה, עת מצאה עצמה יצרנית המטוסים הבריטית ללא עבודה אך עם פסי ייצור, מפעל ועשרות עובדים מיומנים ביותר. החברה פנתה לחברת AFN – יבואנית מכוניות ב.מ.וו לבריטניה לפני המלחמה, ובעלת יצרנית מכוניות הספורט פרייזר-נאש – והחלה לייצר מכוניות ב.מ.וו ברישיון תחת השם בריסטול, לצד מכוניות מתכנון עצמי. בהמשך הפכה חטיבת המטוסים של בריסטול לחלק מיצרנית המטוסים הענקית 'בריטיש אירוספייס', כאשר חטיבת הרכב הפכה ליצרנית בוטיק זעירה המייצרת מכוניות אקסקלוסיביות ויקרות במספרים נמוכים. נתון מכירות רשמי מעולם לא פורסם, הערכות מדברות על כ-100 מכוניות אותן מכרה בריסטול בשנים הטובות ביותר שלה, עם ממוצע שנתי של כ-20 מכוניות. המחירים נותרו אף הם עניין שבין הלקוח לחברה, אך רוב הדגמים היו יקרים בהרבה אפילו מרולס רויס.

פרייזר-נאש נקראה על-שם מייסדה – ארצ'יבלד פרייזר-נאש – והוקמה ב-1922 בסוריי, אנגליה. החברה עסקה במגוון תחומים, בהם הנדסת מכונות ובניית מכוניות ספורט קלות, אך בעיקר שימשה כיבואנית כלי רכב. החברה ייצרה כ-400 מכוניות עד לאמצע שנות ה-30, כאשר ב-1934 הפכה ליבואנית ב.מ.וו לבריטניה. את המכוניות שיווקה תחת השם תחת השם "Frazer Nash BMW". עם פרוץ מלחמת העולם השנייה, הופסק הייבוא מגרמניה והחברה הצטרפה למאמץ המלחמתי וייצרה בעיקר עמדות מקלעים למפציצים, ספינות קרב וללוחמת נגד-מטוסים. ב-1954 החלה פרייזר-נאש לייבא מכוניות פורשה, כאשר שנתיים מאוחר יותר הפכה ליבואנית הבלעדית. היא עסקה בכך עד 1965, כאשר ייבוא פורשה עבר לחברה-בת של פורשה בבריטניה. מכוניות תחת השם פרייזר-נאש יוצרו במשורה עד 1957, בעיקר על בסיס טכנולוגיית ב.מ.וו. החברה עברה מאז אי-אלו גלגולים, וכיום עוסקת בעיקר בפיתוח מנועים ומערכות הינע עבור כלי רכב חשמליים והיברידיים.

תוכניות פרייזר-נאש לגבי בריסטול לוטות בערפל, ולמעט ההצהרה שהעתיד יהיה חשמלי לא פורסם כל פרט נוסף. ההערכות מדברות על חזרה של פרייזר-נאש אל תחום המכוניות, דרך ייצור מכוניות סופר-יוקרתיות (הן ספורטיביות והן קופה/סדאן מפוארות) אך המונעות חשמל, בדומה לרמז בדמות מכונית התצוגה 'נמיר' שעוצבה בידי ג'וג'ארו ב-2009.