שברולט קפטיבה המחודשיבואנית שברולט, חברת UMI, החלה בשיווק שברולט קפטיבה המחודש. רכב הפנאי, שנחשף לראשונה בתערוכת פריז בסוף 2010, עבר מקצה שיפורים מקיף שנגע כמעט בכל תחום. הוא קיבל מראה עדכני יותר, ותא הנוסעים שופר באופן משמעותי. בנוסף, הוחלפו כל מנועי הקפטיבה ותיבת ההילוכים האוטומטית היא כעת בעלת שישה יחסי העברה במקום חמישה בעבר.
במקום מנוע ה-3.2 ליטר הוותיק, שברולט קפטיבה יוצע עם מנוע 3.0 ליטר חדש, עם 258 כ"ס (28 יותר). הדגם החדש יאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.6 שניות (לעומת 8.8) ולמהירות מרבית של 198 קמ"ש (204). הוא צפוי להיות גם חסכוני יותר, עם תצרוכת דלק מוצהרת של 9.3 ק"מ לליטר בממוצע לעומת 8.7 במנוע ה-3.2. גרסת הדיזל תציע מנוע 2.2 ליטר שמייצר 163 כ"ס (במקום 2.0 ליטר ו-150 כ"ס בעבר), ואף היא מבטיחה להיות חסכונית יותר (13 ק"מ לליטר בממוצע לעומת 11.6). למבחר תצטרף גרסת בסיס חדשה, עם מנוע 2.4 ליטר שמייצר 167 כ"ס (182 קמ"ש מרביים, 12.4 שניות למאה, 10.7 ק"מ לליטר בנזין).
גרסת הבסיס תעלה 200,000 שקל, ותוצע ברמת גימור דומה לאחרות. גרסת הדיזל תעלה 220,000 שקל, מעט פחות מבעבר, ואילו מנוע ה-3.0 ליטר החדש יוצע תמורת 250,000 שקל, עשרת אלפים יותר מבעבר.
כל דגמי הקפטיבה יגיעו עם שבעה מקומות ישיבה והנעה כפולה, וכרגיל אצל שברולט האבזור נדיב. זה יכלול בקרת נסיעה במורד ומערכת נגד הדרדרות, כמו גם מערכת שמע עם שליטה מההגה, בקרת אקלים ומושב נהג עם כיוון חשמלי. לגרסת ה-3.0 ליטר גם גג שמש נפתח.