קאדילק CTS סדאן
אחרי ה-SRX, קאדילק מרעננת גם את ה-CTS. הדור השני למכונית היוקרה שהושקה בינואר 2007, מגיע לתערוכת ניו-יורק עם סבכה קדמית חדשה, סמל קאדילק גדול יותר וגם מנוע V6 מחודש. כל זאת במסגרת עדכון אמצע החיים של הדגם, שמשווק בגרסאות סדאן (מ-2007), סטיישן (2008) וקופה (2009).
חיצונית כפי שניתן לראות בתמונות, קאדילק CTS המחודשת לא שונה מהותית מבעבר, ותציע עדכונים קלים בלבד לעיצוב. אלו מתרכזים בסבכה הקדמית, שם יש סמל קאדילק גדול בהרבה מבעבר ושינוי קל לסבכה בעיקר בחלק התחתון.
שינוי משמעותי יותר ניתן לזהות מתחת למכסה המנוע, שם יחידת ה-V6 בנפח 3.6 ליטר עברה עדכון משמעותי. בין היתר בוצעו בה שינויים למערכת היניקה והופחת משקלה ב-9.3 ק"ג, והיא תציע 14 כ"ס יותר. ההספק המרבי יעמוד על 318 כ"ס (בתקן האמריקני), לעומת 304 במנוע היוצא. המומנט נותר כמעט ללא שינוי, עם 37.9 קג"מ לעומת 37.7 בעבר. תצרוכת הדלק תיוותר ללא שינוי: 12.5 ק"מ לליטר בממוצע.
עוד נמסר כי במסגרת העדכון תוצע חבילת אבזור חדשה, המכונה "טורינג" (Touring). גרסה זו תכלול סבכה קדמית כהה, דוושות אלומיניום, תא נוסעים מעוטר בעץ בגוון כהה וזמש, וחישוקי "18 או "19 בהתאם למנוע שתבחרו. כל גרסאות ה-CTS יזכו לחיבור בלוטות' לטלפון סלולרי ללא תוספת תשלום.