התיבה הידנית חוזרת לאופל קורסה?חזרתו של הביקוש לתיבה ידנית במכוניות קטנות וזולות בישראל, גורם ליבואניות רבות לבחון את הנושא מחדש גם במכוניות שאינן מיני כמו סוזוקי אלטו. חברת שלמה למשל, יבואנית אופל, שוקלת להתחיל בשיווק מכונית הסופרמיני אופל קורסה גם עם שלוש דוושות. ביבואנית בודקים את הנושא, כשעל הפרק גרסת ה-1.2 ליטר (85 כ"ס) שעשויה להגיע אלינו במחיר משוער של 85,000-83,000 שקל. הקורסה המוזלת תצויד בארבע כריות אוויר, ותציע ביצועים של 13.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 172 קמ"ש.

בשלמה בוחנים את חדירתה המחודשת של פיז'ו 206 (תחת השם פיז'ו 206+), שמוצעת רק עם תיבה ידנית ובשידוך למנוע 1.4 ליטר (75 כ"ס). מחירה של ה-206+ עומד על 80,000 שקל. הצלחה של דגם זה תעודד אותם, ומן הסתם גם יבואניות נוספות עשויות לבצע מהלך דומה. כדאי לזכור שגם סיאט זכתה להצלחה לא מבוטלת כאשר הציעה איביזה ידנית במחירים תחרותיים.