יגואר XF המחודשת תחת הסוואה קלה
יגואר מעניקה הצצה ראשונה למתיחת הפנים של ה-XF, באמצעות תמונות של רכב מוסווה חלקית שפורסמו לאחרונה. בתמונות נראית ה-XF כשהיא נוסעת בכבישי בריטניה עם הסוואה קלה, המאפשרת לחדי העין שביניכם להבחין בשינויים שתעבור המכונית כבר בחודש הקרוב.
השינוי הבולט ביותר הוא ליחידות התאורה הקדמיות, שמאבדות את האלמנט העגול שקיים ב-XF טרם המתיחה. במקום יש יחידות תאורה אחידות יותר, עם קו עגלגל המטפס מעלה גם בחלקן העליון ובלי הקשת במרכז. גם הפגוש הקדמי חדש, עם פתחי איוורור שונים מבעבר. מהצד ומאחור קשה לזהות שינויים כלשהם, אך ניתן לשער כי גם כאן יהיו הבדלים קלילים – במיוחד בפגוש האחורי.
יגואר פרסמה את תמונות מתיחת הפנים לקראת השקתה, ככל הנראה כבר בתערוכת ניו-יורק ב-22 באפריל. באותה הזדמנות סופקו פרטים ראשונים על יחידת כוח חדשה שתצטרף למבחר המנועים של ה-XF, בנפח 2.2 ליטר. מנוע הטורבו-דיזל (ארבעה צילינדרים) החדש יספק 190 כ"ס ו-46 קג"מ, וישודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה אף היא מבית ZF. יחד הם יאפשרו מיאוץ קלאסי בתוך 8.5 שניות ומהירות מרבית של 225 קמ"ש.
תצרוכת הדלק הממוצעת של יגואר XF בגרסת הדיזל החדשה תעמוד על 18.5 ק"מ לליטר, ופליטת פחמן דו-חמצני על 149 גרם לק"מ בממוצע. יצוין כי למרות השקתה הצפויה בניו-יורק, ה-XF דיזל החדשה חשובה בעיקר לשוק האירופי, שם מכירות מכוניות דיזל עולות בחלק ממדינות היבשת על אלו של דגמי הבנזין המקבילים.