שברולט מי-ריי קונספט (תערוכת סיאול 2011)שברולט מציגה בתערוכת סיאול הנערכת בימים אלה, קונספט למכונית רודסטר היברידית הנקרא מי-ריי (Mi-Ray). משמעות השם הוא "עתיד" בקוריאנית והקונספט הוצג כדי לציין את חגיגות 100 השנים לשברולט הנערכות השנה.

העיצוב המרהיב שואב לטענת שברולט מוטיבים ממטוס קרב (...) כמו גם משתי מכוניות מיתולוגיות של היצרן – קורבייר סופר ספיידר מ-1962 ומונזה SS מ-1963. ממדיה של המכונית קומפקטיים במיוחד – פחות מ-4 מטרים אורך, 110 ס"מ בלבד של גובה ו-237 ס"מ בין הסרנים. המרכב העשוי סיבי פחמן מבטיח משקל קל במיוחד כאשר בשילוב עם יעילות אווירודינמית גבוהה צפוי להיטיב עם הביצועים וצריכת הדלק.

על הנעת הקונספט אחראי מנוע טורבו-בנזין מרכזי בנפח 1.5 ליטר שמניע את הגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים כפולת-מצמד (לא פורסם נתון הספק), וחובר לצמד מנועים חשמליים בהספק משולב של 40 כ"ס אשר מניעים את הגלגלים הקדמיים. הרעיון מאחורי השילוב הוא שבעיר המכונית תונע בעיקר על ידי צמד המנועים החשמליים והנעה קדמית, ואילו בנהיגה ספורטיבית מנוע הבנזין וההנעה האחורית יעשו את רוב העבודה – כך שלכאורה, הנהג מקבל את הטוב מכל העולמות.
בדרך זו מבטיחה שברולט צריכת דלק של 25.5 ק"מ לליטר בעיר ו-26.8 ק"מ לליטר (פחות מרשימים) מחוץ לעיר, שם – כאמור – יישא מנוע הבנזין בעיקר הנטל.