זינגר 911. עיצוב קלאסי, ביצועים מודרניים
הנה פרויקט שיפוץ שמשלב שימור מורשת מוטורית יחד עם עולם השיפורים: סדנת זינגר (Singer) האמריקנית משיקה פורשה 911 שמיוצרת משילוב בין מנוע משופר של הדור הרביעי של מכונית הספורט האגדתית, לבין מרכב של הדור הראשון. זאת, לדבריה, כדי להביא למאה ה-21 את העיצוב הקלאסי של ה-911.
למרות שעיצובה כמעט לא השתנה עם השנים, ה-911 גדלה בכל דור והפכה חזקה וספורטיבית יותר. בזינגר סבורים שה-911 האמיתית היא רק מהדור הראשון (1989-1963), ולכן מבססים את הפרויקט שלהם עליה.
זינגר 911 מתחילה כ-911 רגילה שמספק הלקוח. המכונית מפורקת לגורמים ועוברת שיפוץ מקיף למרכב, כדי לשפר את חוסנו. מנועה מוחלף בזה של ה-993 (1998-1993), אך עם נפח מוגדל מ-3.6 ל-3.8 ליטר ושורה של שיפורים. גם ההספק עולה, מ-272 כ"ס במקור להחל מ-300 בזינגר 911. הגרסה הבכירה, שמיועדת בעיקר לחובבי נהיגה במסלול מירוצים, מספקת 425 כ"ס ו-47 קג"מ, ומאיצה מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) בתוך 3.9 שניות, ל-160 קמ"ש בתוך 4.6 שניות נוספות ולמהירות מרבית של יותר מ-270 קמ"ש.
911 ישנות לא מתות, הן משתפרות
צילום: מנהל
כדי להתמודד עם הביצועים המרשימים בכבוד, ה-911 המחודשת מצטיידת במתלים משודרגים, צמיגי 225/45 מלפנים ו-275/40 מאחור עם חישוקי "17, ובבלמי ברמבו גדולים.
זינגר 911 תציע לא רק ביצועים מודרניים, אלא גם אבזרי מותרות מודרניים: בין היתר היא מצוידת במערכת מולטימדיה עם חיבורי AUX ובלוטות', רדיו לווייני ומושבי עור. הנהיגה במכונית קלאסית הופכת אם כן, לא רק למהירה מאי-פעם, אלא גם לנוחה למדי. המחיר של השיפוץ הייחודי, אגב, לא פורסם.