הקטנה החדשה של מיצובישי. עדיין ללא שם
חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, תחזור לפלח המכוניות הקטנות באמצע השנה הבאה, עם מחליפת הקולט. המכונית הקטנה החדשה של היצרנית היפנית, נחשפה בגרסת טרום-ייצור בתערוכת ז'נבה האחרונה, וייצורה יחל בתחילת 2012.
במיצובישי כבר הכריזו על כוונה ליצור מכונית שאינה רק חסכונית אלא גם זולה יחסית. מסיבה זו גם הוחלט לייצרה בתאילנד, שם העלויות נמוכות. המכונית תתמקם בתחום התחרותי יותר של המחירים בשוק, כאשר הכוונה היא למקמה בין מכוניות המיני (כמו סוזוקי אלטו) לסופרמיני (כמו פורד פיאסטה) הנוכחיות. בעבר נעשו ניסיונות להביא לכאן את הקולט, אך אלה לא נשאו פרי בגלל בעיית מחיר והיעדר תיבה אוטומטית.

המכונית החדשה, שככל הנראה לא תכונה קולט, תוצע עם מנועי 1.0 ו-1.2 ליטר. בניגוד לקולט, היא תגיע עם תיבה אוטומטית רציפה ולא רובוטית. קיים סיכוי טוב לכך שהיבואנית תציע גם את הגרסה הידנית. משיחות שערכנו עם נציגי מיצובישי העולמית בתערוכת ז'נבה, עולה כי היצרנית צפויה להציך בהמשך גם גרסת סדאן מוארכת, שגם היא תתקבל בברכה בשוק הישראלי ועשויה להתחרות עם יונדאי i25 (שנבחנה אצלנו לאחרונה) מאזדה 2 סדאן, ודומותיה. במיצובישי עשויים להציג גם מיניוואן קטן על בסיס אותה פלטפורמה, תחרות לטויוטה ספייס ורסו.