טאטא, יצרנית הרכב ההודית שמזוהה בעיקר עם הנאנו הזולה במיוחד, הציגה בתערוכת ז'נבה מכונית תצוגה שעושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית כדי לשפר את כושר התמרון שלה בעיר. למכונית קוראים פיקסל (Pixel), והיא מיני המיועדת לארבעה נוסעים מבוגרים, למרות ממד אורך של כ-300 ס"מ בלבד, כך לפי ההודים.
ייחודה במערכת ההנעה, שם התקינו מהנדסי טאטא תיבת הילוכים המסוגלת לשלוט בנפרד על כל אחד מהגלגלים האחוריים. התיבה, שממוקמת מאחור יחד עם המנוע, מסוגלת להניע בפניות חדות (בעיקר תמרוני חניה ופניות פרסה) את הגלגל החיצוני קדימה, ובו זמנית להניע את הגלגל הפנימי אחורה. פעולה זו, שמתואמת עם ההיגוי, מאפשרת רדיוס פניעה זעום של 2.6 מטרים בלבד, פחות מאורכה של המכונית ולא רחוק מקטנוע או אופנוע.
בטאטא רומזים כי בכוונתם להציע מכונית דומה באירופה, אך לא ברור אם היא תציע את המערכת הייחודית. מה שבטוח יגיע לייצור הוא מנוע השלושה צילינדרים האחורי, בנפח 1.2 ליטר (טורבו-דיזל), שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה (שאחראית לכושר הסיבוב המרשים). מערכת עצור-סע וצמיגים נמוכי חיכוך, לצד אמצעים נוספים, מורידים את תצרוכת הדלק לרמה של יותר מ-29 ק"מ לליטר ואת פליטת ה-CO2 ל-89 גרם לק"מ בממוצע בלבד.
ועוד מאפיין מעניין: את הפיקסל ניתן לפתוח ולהניע באמצעות טלפון חכם או מחשב לוח (טאבלט) דוגמת אייפון ואייפד. חיבורם לקונסולה יאפשר גם שימוש בהם כמערכת ניווט ושמע. טאטא מתכננת שיווק של הנאנו הזולה באירופה בתקופה הקרובה, וייתכן כי הפיקסל רומזת על אחות "יוקרתית" או על גרסה מהודרת יותר שלה.