רנו קנגו מקסי Z.E
רנו מרחיבה את היצע החשמליות שלה, ותשווק החל מהסתיו הקרוב גרסה חשמלית לקנגו מקסי (Maxi). מדובר במסחרית קומפקטית עם בסיס גלגלים ארוך (308 ס"מ לעומת 270 בקנגו רגילה), שתוצע עם חמישה או שני מושבים. בכך היא תהפוך לקנגו החשמלית הראשונה שמוצעת עם יותר משני מושבים.
המקסי Z.E (קיצור של Zero Emission) תציע נפח הטענה גדול של בין 1.3 ל-4.6 מטר מעוקב בהתאם לסידור המושבים, ואורך רצפת העמסה של עד 2.9 מטר. כל זאת בזכות ממד אורך נדיב של 460 ס"מ, רוחב של 183 ס"מ וגובה של 182 ס"מ. המקסי מצטרף לקנגו Z.E הרגיל שהושק אשתקד.
למקסי Z.E מנוע חשמלי המספק 60 כ"ס ו-23 קג"מ, ומצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 22 קילו-וואט שעה. טווח הנסיעה שלו יעמוד על עד 170 ק"מ בהתאם לתנאי ואופי הנהיגה, ומהירותו המרבית מוגבלת ל-130 קמ"ש לטובת טווח נסיעה מרבי. טעינת המצברים תארוך בין שש לשמונה שעות באמצעות שקע טעינה רגיל.
רנו קנגו מקסי Z.E יעלה 21,200 יורו (22,000 לגרסת חמישה מושבים), לפני הטבות מס של רכב חשמלי. בצרפת למשל, יש הנחה של 5,000 יורו ל-16,200-17,000 יורו, מחיר מקביל לקנגו טורבו-דיזל רגיל. ברנו מציינים כי בנוסף לכך יהיה תשלום של 72 יורו לחודש עבור המצבר, וכי טעינה מלאה תעלה כ-1.5 יורו. לפי התחשיב של הצרפתים, ה-Z.E תשתלם למי שייסע יותר מ-15,000 ק"מ בשנה בהשוואה לרכב עם מנוע בעירה פנימית. מה שאומר שתצטרכו להטעין אותה לא פחות מ-88 פעמים באותה תקופה.