פיג'ו 308. רגע לפני המתיחה, מגיעה תיבה חדשה
לקראת הקיץ הקרוב תנחת בארץ פיג'ו 308 לאחר שעברה מתיחת פנים. אבל עד אז, בלי הרבה רעש, ה-308 כבר עברה עדכון חשוב לא פחות: תיבת שישה הילוכים אוטומטית חדשה. מדובר בתיבה של אייסין היפנית, שעד כה נשמרה לדגמים היקרים והגדולים יותר של פיג'ו. וגם ב-308 התיבה לא תוצע בכל הגרסאות.

התיבה החדשה משודכת לגרסה החזקה של המכונית, שמצוידת במנוע 1.6 ליטר מוגדש שמייצר כעת 156 כ"ס. הביצועים שופרו מהותית, ועומדים כעת על 212 קמ"ש מרביים וזינוק למאה ב-9.1 שניות. כדאי להזכיר שעד כה שווקה בארץ גרסה חלשה יותר (140 כ"ס) עם ארבעה הילוכים. מחיר המכונית יקר למדי (157,000 שקל) אך היא מגיעה ברמת גימור גבוהה.

כאשר תגיע אלינו פיג'ו 308 המחודשת, גם מנוע ה-1.6 ליטר הלא מוגדש (120 כ"ס) יזכה לתיבה מעודכנת בשם AL8. מדובר בגרסה מעודכנת של ה-AL4 הוותיקה. למרות שמה, לתיבה זו עדיין ארבעה הילוכים בלבד, אך הצרפתים מבטיחים שיפור מהותי בתפקוד התיבה, בעידון ובתצרוכת הדלק. מחיר ה-308 בגרסה זו אינו צפוי להשתנות.