אודי A3 הבאה, סדאן תחילה
אודי מספקת הצצה ראשונה לדור הבא של ה-A3 המצליחה, המכונית שהמציאה את פלח המשפחתיות הקומפקטיות היוקרתיות. מאז הוצגה לראשונה ב-1996, ובדור שני ב-2003, קמו לה מתחרות (מרצדס A קלאס וב.מ.וו סדרה 1, למשל), אך היא נותרה מהדומיננטיות ביותר בשוק. הדור השלישי, לראשונה בהיסטוריית ה-A3, יוצע גם במרכב סדאן על בסיס פולקסווגן ג'טה.
בניגוד לשני הדורות הקודמים, שנחשפו קודם בגרסת שלוש דלתות ורק בשלב מאוחר יותר נוספה להן גרסת חמש דלתות, עם הדור השלישי אודי מתחילה עם הדגם הכי פחות פופולרי באירופה: סדאן. הוספת מרכב ארבע דלתות ישמח ללא ספק את הלקוחות בישראל ובאמריקה, אך הבחירה בו להופעת הבכורה של ה-A3 באירופה נראית תמוהה למדי.
מכונית התצוגה, שצפויה להיות דומה מאוד לדגם הסדרתי, תצויד במנוע חמישה צילינדרים מוגדש שמספק 408 כ"ס. מנוע זה, שמשודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד ולהנעה כפולה, צפוי להגיע לגרסת ה-RS3 הספורטיבית, שתושק בתוך בין שנתיים לשלוש שנים. הדגמים הרגילים יצוידו בהנעה קדמית ובמנועים חלשים בהרבה, בהם יחידות 1.4 ו-1.8 ליטר מוגדשות המוכרות מדגמי קונצרן פולקסווגן. ה-A3 סדאן מציגה אורך של 444 ס"מ, רוחב של 184 ס"מ וגובה של 139 ס"מ. נתון בסיס הגלגלים לא פורסם.
אודי A3 סדאן, המוגדרת בינתיים כמכונית תצוגה, תוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בחודש הבא. פרטים נוספים לגביה, כמו גם תמונות במקום איורים, צפויים עם פתיחת התערוכה ב-3 במרץ.