הונדה ג'אז הייבריד
חברת מאיר, יבואנית הונדה, מתחילה בשיווק הג'אז המעודכנת. החדשות החשובות הן הגעת גרסת הכלאיים, כמו גם חזרתה של התיבה הרציפה (כמו בדור הקודם) במקום התיבה הרובוטית שהייתה עד כה בדור השני. לצד שינויים אלה, הגעת הונדה ג'אז המחודשת מסמנת גם תמחור תחרותי יותר משמעותית מבעבר. אם כי הג'אז נותרת יקרה מאוד בהשוואה למרבית מתחרותיה.

גרסת הכלאיים החדשה תעלה 117,000 שקל, ומצוידת ביחידת הכוח המוכרת של הונדה אינסייט (עם מנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר). למכונית הספק משולב של 98 כ"ס ותיבה אוטומטית רציפה, עם אפשרות לתפעול ידני של שבעה הילוכים מתוכנתים. לגרסה ההיברידית מראה מעט שונה בזכות עדכונים קוסמטיים (סבכה קדמית שונה ויחידות תאורה שקופות מאחור). כל זאת במסגרת מתיחת פנים קלה שעברה משפחת הג'אז לאחרונה.

הג'אז תמשיך להגיע גם בגרסת 1.2 ליטר עם 90 כ"ס, שתוצע עם תיבה ידנית, במחיר של 99,000 שקל. אבל הגרסה החשובה ביותר היא כמובן האוטומטית, שתצויד במנוע 1.4 ליטר עם 100 כ"ס ותעלה 121,000 שקל (מחיר שיהפוך כנראה את הגרסה ההיברידית למבוקשת יותר). גרסת קומפורט מצוידת יותר (בקרת אקלים וגימור פנימי מהודר), תעלה מחיר אסטרונומי של 128,000 שקל.

למרות שמדובר במחירים יקרים ביחס למתחרות, עדיין מדובר בהוזלה לעומת מחירי הג'אז בעבר, שהחלו מ-133,000 שקל לגרסה הרובוטית הבסיסית. הגרסה החדשה גם מצוידת יותר: היא כוללת חישוקים קלים, מערכת שמע מקורית וקיפול חשמלי למראות. גרסת הכלאיים מעט פחות מצוידת במספר פרטים (אין מראות מתקפלות, אין תפעול מההגה או כיוון ופיצול מושב אחורי, יש פחות רמקולים ויש גם בקרת אקלים). ביצועי הגרסה ההיברידית עדיפים מעט, עם זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 12.2 שניות לעומת 12.7 שניות ל-1.4 אוטומטית. תצרוכת הדלק המשולבת המוצהרת של הג'אז הייבריד, עומדת על 22 ק"מ לליטר.