פורשה בוקסטר S, המהדורה השחורה
פורשה ידועה במספר הרב של מהדורות מיוחדות, מוגבלות ומשופרות שהיא מציגה. אבל נדמה שגם יצרנית הספורט התעלתה על עצמה לאחרונה, לאחר שהציגה שורה של גרסאות מיוחדות לקידום מכירות הבוקסטר ואחותה הסגורה, הקאיימן. הבולטות יותר הן כמובן הספיידר נטולת מנגנון הגג והקאיימן R הקיצונית.
כעת מגיעה תורה של המהדורה השחורה ('Black Edition'). מדובר במהדורה מוגבלת לבוקסטר S, שצבועה – ניחשתם נכון – בכל צבע ובלבד שיהיה שחור, בפנים ובחוץ. אפילו חישוקי ה-"19 מוצעים בצבע הקודר.
בניגוד למהדורה השחורה של ה-911, זו של הבוקסטר S מציעה גם תוספת כוח. מנוע הבוקסר שישה צילינדרים (3.4 ליטר) יציע 320 כ"ס ב-7,200 סל"ד ו-37.7 קג"מ ב-4,750 סל"ד, לעומת 310 כ"ס ב-6,400 ו-36.7 קג"מ ב-4,400 ב-S הרגילה. ואם זה נשמע לכם מוכר, אז אתם צודקים: מדובר במנוע של הבוקסטר ספיידר. המהדורה השחורה תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.2 שניות (5.1 עם תיבה רובוטית), עשירית שניה פחות מה-S אך עשירית יותר מהספיידר, שהוויתור על מנגנון הגג בה מפחית את המשקל העצמי ב-90 ק"ג. המהירות המרבית של הדגם החדש תעמוד על 276 קמ"ש, שניים יותר מ-S רגילה ותשעה יותר מהספיידר (שבהיעדר מנגנון גג פחות אווירודינמית).
הבוקסטר S בלאק אדישן תוצע כאמור במהדורה מוגבלת, עם 987 יחידות. המספר הזה כמובן לא מקרי, שכן זהו גם שם הקוד של הדור השני של הבוקסטר בפורשה (הראשון כונה 986). המהדורה השחורה תעלה כ-63,000 יורו בגרמניה כולל מסים מקומיים, או 322,000 שקל. כמובן שעם המסים בישראל, המחיר לגרסה החדשה יהיה גבוה בהרבה.