רנו ווינד גורדיני
רנו תציג בתערוכת ז'נבה גרסת גורדיני (Gordini) לווינד (Wind). מדובר במהדורה מיוחדת המובדלת בעיצובה החיצוני והפנימי, אך ללא שינויים למנוע, ביצועים או יכולת הכביש. זאת, כחלק מסדרת גורדיני החדשה של רנו, שכללה עד עתה את הטווינגו והקליאו.
הדגם המיוחד נקרא על שם סדנת גורדיני שעסקה בשיפורי ביצועים לדגמי רנו בעיקר בשנות ה-50 וה-60, ואף ייצרה מכוניות מירוץ. אלא שמאז הושק מחדש על-ידי רנו (שקנתה אותו בשנות ה-60), המותג מתרכז בשינויים קוסמטיים בלבד. בווינד הקטנה אלו יכללו צביעת מרכב ב"כחול-מלטה", עם צמד פסים לבנים לאורך. חישוקי "17 ומראות לבנות משלימים את העיצוב החיצוני.
בתא הנוסעים, לגורדיני מושבי עור בכחול ושחור, רצועות אחיזה בדלתות בכחול-לבן וגלגל הגה בשלושה גוונים (כחול-לבן-שחור). ומתחת למכסה המנוע, יוצעו יחידות 1.2 ליטר טורבו (100 כ"ס) או 1.6 ליטר (133 כ"ס), הזהות לגרסאות הרגילות. לשתיהן תיבת חמישה הילוכים ידנית בלבד.
ומה לגבי הסיכויים לראות בישראל את הווינד בכלל, או את הגורדיני בפרט? בשלב זה לא ידוע על תוכניות של חברת קרסו, יבואנית רנו, לשווק בישראל את הווינד. שזה קצת חבל, אפילו אם היא לא מגיעה בכחול-לבן של גורדיני.