מערכת קומודו של חברת Iway mobile בשיתוף סלקוםחברת הסלולר סלקום וחברת 'אי-וואי-מוביל' (Iway mobile) השיקו את ה'קומודו' (comodo) – מערכת מולטימדיה, תקשורת ותוכן שמיועדת להתקנה בכלי רכב.

מדובר במערכת המתחברת למערך השמע שברכב וכוללת את היישומים המקובלים כמו דיבורית בלוטות', מצלמה אחורית, מערכת ניווט (בשיתוף חברת 'אייגו') עם התראה על עומסים, הודעות על כבישים מסוכנים, מכמונות מהירות וכו'. החידוש כאן הוא ההתחברות לאינטרנט, דבר המאפשר להגיע מהממשק של קומודו לשרת הדוא"ל או לקבל מידע על טיולים, מסעדות, תחנות דלק וכו'. כמו כן, ניתן להאזין דרך מערכת השמע ברכב לתחנות רדיו אינטרנטיות ברחבי העולם כמו גם לקבצי המוזיקה של המיזם עצמו או לאלה השמורים בנגן ה-MP3 או בכרטיס ה-Micro SD של בעל המערכת. כמובן ניתן גם לצפות בשידורי טלוויזיה דרך המערכת אולם פונקציה זו אינה פעילה בזמן נסיעה. מצד שני, המערכת גם יודעת לידע את בעליה באמצעות SMS על נהיגה לא בטוחה ברכב ומציעה גם "לחצן מצוקה" לצורכי חירום.

מערכת הקומודו מוצעת על גבי מסך מגע בגודל של 4.3 אינץ' ומציעה את שירותיה באמצעות ממשק ייחודי. לטענת קברניטיה, שירותי המערכת מחולקים ל-9 עולמות תוכן, אליהן ניתן להגיע בנגיעות בודדות בלבד.
המערכת תשווק בלעדית על ידי סלקום ותעלה 109 שקלים לחודש בפריסה ל-36 חודשים. בנוסף מוצעות גם חבילות שונות כמו חבילת השירות שתעלה 10 שקלים לחודש וחבילת המוסיקה ב-14.9 שקלים לחודש. התקנה המערכת תוכל להתבצע באחת מ-6 מרכזי שירות ותעלה 300 שקלים.