לנד רובר דיפנדר במהדורה מיוחדת
לנד רובר תציע מהדורה מיוחדת של הדיפנדר, רכב השטח הישיש שמשווק תחת שם זה מאז 1983. מקורו בלנד רובר המקורי מ-1948, ומאז העיצוב לא השתנה רבות. לדיפנדר מנוע טורבו-דיזל מיושן, עם 122 כ"ס בלבד מנפח של 2.4 ליטר, מה שמספיק לביצועים פושרים למדי: מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בכמעט 16 שניות, ומהירות מרבית של 130 קמ"ש בלבד. מנגד, הדיפנדר הוא אחד מרכבי השטח האמיתיים האחרונים בייצור, לאחר שכמעט כל מתחריו עברו למרכב אחוד והחליפו את יומרות השטח ביכולת כביש גבוהה.
לנד רובר דיפנדר במהדורה מיוחדת לא מחדש רבות, ועיקרו שינויים קוסמטיים לדגם הרגיל. הוא יוצע בשלוש גרסאות מרכב: קצר (90) עם או בלי חלונות מאחור, וארוך עם חלונות (110). לנד רובר תציע שני גוונים לבחירה, כסף וברונזה, שניהם בשילוב יחידות תאורה, חישוקי "16 וגג בצבע שחור.
לקראת פרידה: לנד רובר במהדורה מיוחדת לדיפנדר
צילום: מנהל
בתא הנוסעים תהיה קונסולה מרכזית בצבע תואם למרכב, כמו גם מושבים בשני גוונים. מעבר לכך אין שינויים משמעותיים לעומת דיפנדר רגיל, ונראה כי המהדורה המיוחדת נועדה בעיקר כדי לעורר עניין בישיש השטח, כשנה לפני שהוא יורד מפס הייצור ועובר לעולם שכולו בוץ. אצלנו המהדורה המיוחדת לא תשווק, בעקבות החלטת חברת המזרח, יבואנית לנד רובר, להפסיק השנה את שיווק הדיפנדר בישראל.