קרייזלר פרסמה תמונות ופרטים ראשונים על 200 קונברטיבל, גרסת גג נפתח למכונית הסדאן חדשה. ה-200, שהוצגה לראשונה לפני שלושה חודשים, מחליפה את הסברינג עליה היא מבוססת. זאת, כחלק ממהלך ההתחדשות של קרייזלר לאחר ההשתלטות האיטלקית, וכמענה לביקורת הרבה שספגה על איכות מכוניותיה בעבר.
ה-200 קונברטיבל זכתה לעדכון עיצובי ברוח קרייזלר החדשה, עם סבכה קדמית גדולה ויחידות תאורה משולבות בנורות LED. גם תא הנוסעים שודרג, וכולל כעת הבטחה לאיכות חומרים טובה מבעבר ועיצוב יוקרתי יותר. ה-200 תמשיך להציע מקום לארבעה, ותוצע עם שני מנגנוני גג לבחירה: קשיח מתקפל בצבע הרכב, או גג בד במספר גוונים. בשני המקרים ניתן יהיה לקפל את הגג גם בלחיצת כפתור באמצעות שלט הנוחות.
כמו אחותה הסגורה, גם ה-200 קונברטיבל תוצע עם מנוע אחד חדש (3.6 ליטר, V6, שהופיע לראשונה בג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש), ושני ותיק (2.4 ליטר, ארבעה צילינדרים). קרייזלר לא מפרסמת בשלב זה מפרט טכני מלא או מחירון של המכונית, ששיווקה יחל בחודשים הקרובים. ה-200 צפויה להוות בסיס גם למכונית חדשה של לנצ'יה שתיחשף ככל הנראה כבר בתערוכת ז'נבה הקרובה במרץ, כך על-פי דיווחים בתקשורת האירופית.