הונדה TS-1X CR-Z
הונדה תציגה בתערוכת אביזרי הרכב והשיפורים של טוקיו גרסה משודרגת של ה-CR-Z. שמה המלא הוא הונדה TS-1X CR-Z, והיא מוגדרת כמכונית תצוגה.
למרות שלא מדובר בפעם הראשונה בה הונדה משתעשעת ברעיון של CR-Z משודרגת, ה-TS-1X מעלה שאלות בנוגע לאפשרות שהיפנים ישיקו בקרוב גרסה מחוזקת של מכונית הכלאיים הספורטיבית. המכונית הראשונה שמשלבת יומרות לחסכון בדלק עם הבטחה ליכולת דינמית וביצועים, מציעה אמנם יכולת כביש טובה ולא מעט הנאה מנהיגה, אך זכתה לביקורת מסוימת עקב הביצועים הפושרים יחסית.
הונדה CR-Z הסדרתית מוצעת עם מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר עם 114 כ"ס, ומנוע חשמלי שמעלה את ההספק המשולב ל-124 כ"ס. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.9 שניות ועד למהירות מרבית של 200 קמ"ש. אלו ביצועים טובים רק במעט מאלה של טויוטה פריוס נטולת יומרות ספורטיביות, שמאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות ועד למהירות מרבית של 180 קמ"ש. זאת למרות שהפריוס מצוידת בתיבה אוטומטית, לעומת ידנית ב-CR-Z (המוצעת אף היא בחלק מהשווקים עם תיבה אוטומטית).
הונדה לא מספקת מפרט טכני של מכונית התצוגה, ולא ברור אם בוצעו בה שינויים מעבר לעיצוב. זה כולל פגוש קדמי חדש, כנף אחורית גדולה וחישוקי שבעה חישורים. עוד שינויים כוללים חצאיות בצידי המרכב, כונסי אוויר מאחור וצביעה אופנתית בשחור מט.