קרלוס סיינז נחת בשלום מהקפיצה הזו, והמשיך לנצחון בסטייג'ביום ארוך קשה בו עשרות מתחרים טרם הגיעו לסיום ונשארו בלילה בדיונות – ביניהם צוות מס' 373 של קדשאי וערמוני – חגגה קבוצת פולקסווגן עד הסוף. ארבעת צוותי הקבוצה סיימו בארבעת המקומות הראשונים והותירו את היריבים מקבוצת X-רייד ללקט פירורים. דווקא ביום בו כיכבו דיונות-ענק מרהיבות ביופיין, פנצ'רים היו בעיה מרכזית. סטפן פטרהנסל היה הקורבן העיקרי, כאשר שלושת הגלגלים הרזרביים שהוא נושא על ה-X3 CC פשוט לא הספיקו לו. לפחות אחדהפנצ'רים היה ככל הנראה באשמתו שלו – הוא סטה מהנתיב תוך כדי נסיון לעקוף את נאסר אל-עטיה וירד לשטח "רע" כהגדרתו של אל עטיה. בסופו של דבר סיים פטרהנסל רק חמישי 12 דקות אחרי סיינז ששב לנצח בסטייג'. בדירוג המצטבר יש כבר לסיינז יתרון של כ-15 דקות על פטרהנסל, כאשר גם אל-עטיה במקום השני מקדים את פטרהנסל בכ-12 דקות.
בניגוד לחששות שלנו (ועם רישום מאד לא מעודכן באתר הדאקאר), הצוות הישראלי דווקא זינק לסטייג' השישי אחרי שאת היום הקודם סים במקום ה-105, לפחות על פי סדר הזינוק שנקבע להם. כאמור, אתר הדאקאר 0 שהוא מאד לא ידידותי לשימוש השנה, אגב – כלל אינו מעודכן, ובדף המתחרה של הצוות כלל אין לשניים דירוג לסטייג' החמישי למרות שהם בעליל סיימו אותו והשתתפו בסטייג' השישי. נו, שיהיה. על כל פנים, במחצית הראשונה של היום דווקא הצטיין הדזרט-ווריור מס' 373 למרות שהצוות זינק בין האחרונים, והשניים דורגו במקום ה-37 המאד-מכובד על פי זמן-הביניים באמצע הדרך – אבל אז הם שוב נעלמו מדפי התוצאות, ונכון לעכשיו הם לא ברשימת המסיימים (שכוללת רק 49 צוותי מכוניות מתוך ה-118 שהיו אמורים לזנק).

רוכבי האופנועים סיפקו לנו קטעי רכיבה מרהיבים מצוותי הטלביזיה שעל מסוקי הצילום, והיום הסתיים עם מנצח חדש: הלדר רודריגז, רוכב ימאהה, אשר הקדים את אנשי KTM דספרה (שסבל מבעיה מכנית באופנוע בגללה יוחלף מנועו היום, יום המנוחה) וקומה. מנצח היום הקודם, פאולו גונסלווס, המחיש את הביטוי "מאיגרא רמה" כאשר אופנועו ספג תקלה מכנית והוא נאלץ להמשיך בקצב צב. לסיום הוא הגיע אחרי שבילה 13 שעות ארוכות בסטייג', במקום ה-115, ובזאת תמו סיכוייו להשיג תוצאה טובה בראלי השנה אחרי שיום קודם היה מדורג במקום הרביעי המצטבר. ככה זה במירוצים ובמיוחד בדאקאר...

היום, כאמור, הוא יום מנוחה למתחרי הדאקאר.

דירוג מכוניות אחרי סטייג' 6
1. סיינז/קרוז (פולקסווגן)
2. אל-עטייה/גוטשאלק (פולקסווגן), 2:42+ ד'
3. פטרהנסל/קוטרה (ב.מ.וו), 14:51+ דקות
4. דה ויליירס/פון ציצוויץ (פולקסווגן), 31:09+ ד'
5. הולובצ'יץ'/פורטין (ב.מ.וו), 1.13:19+ ש'