אופל אינסיגניה OPCחברת שלמה, היבואנית החדשה של אופל, השיקה את המותג החדש-ישן בארץ עם אופל אסטרה, אופל אינסיגניה ואופל קורסה. ואולם זו רק תחילת הדרך מבחינת המותג בארץ.

כבר עתה ברור שאופל תסתער על השוק המקומי ממספר אגפים נוספים. המכונית הבאה שתגיע תוך חודשים ספורים לשוק המקומי היא המריבה, מיניוואן קטן ושימושי שיצויד תחילה במנוע דיזל ותיבה אוטומטית, ולאחר מכן בגרסת בנזין אוטומטית.
לקראת סוף השנה צפויה לנחות כאן גם אופל אסטרה סדאן, המאוד חשובה לשוק המקומי.
אנשי שלמה מדברים בהחלטיות רבה על הכוונה להביא את דגמי ה-OPC, קו הגרסאות הספורטיביות של אופל. הם מתכוונים להביא גרסאות כאלה לאינסיגניה ולקורסה, וגם לאסטרה (זו טרם הוצגה רשמית). ולמרות שברור להם שהמכירות בתחום הספורטיבי נמוכות, הם רוצים להשתמש בהן כמקדמות תדמית.
באופל גם שואפים להביא את גרסאות הדיזל של האסטרה והאינסיגניה, למרות האפליה לרעה של מנועים אלה בשוק המקומי. ניתן לשער כי בשלמה ירצו גם הם להפעיל לחץ על הגופים הממשלתיים לתקן את מעמד הדיזל, אם כי לחץ דומה מצד יבואניות הרכב בעבר לא צלח.
לקראת סוף השנה, או בתחילת השנה הבאה, יצטרף להיצע הזפירה החדש, המיניוואן הקומפקטי של אופל שמתחרה ברנו סניק וסיטרואן C4 פיקאסו. בשלמה גם רוצים להביא במהלך השנה את האנטרה, אח תאום לשברולט קפטיבה שמיוצר בקוריאה, ואולם נראה שההחלטה הסופית תושפע מהמחיר אותו יצליחו לקבל.

ואם לא די בכך, הרי שאופל מתכוונת להביא לארץ גם את הוויוארו והמובאנו המסחרית (התאומות של רנו טראפיק ומאסטר בהתאמה). אין ספק שהולך להיות כאן מעניין.