תומר פדר, הרודן בפעולהעם תחילת 2011 הושקו שני אתרים חדשים לחובבי רכב, אופנועים ואקסטרים בעריכת שניים מחברי מערכת 'אוטו'. הראשון, "דו"גרי" – אתר בעריכת טל שביט המתמקד בכלים דו-גלגליים (או בקיצור דו"גים, ומכאן שמו) המציע מבחני דרכים לאופנועים וקטנועים, כתבות, דעות, חדשות ומבצעים – כמו גם תמונות של נשים ואופנועים באופן שנדיר למצוא בנוף המקומי (והמבין יבין).
שביט, 55 (אבל נראה יותר...), הוא מוותיקי כתבי הרכב בישראל וממקימי מגזין האופנועים 'מוטו'. כתבותיו הופיעו במגזין 'אוטו' מאז הקמתו ועד היום, הוא הגיש את תוכנית הטלוויזיה 'אוטו בראש' ומגיש את סרטוני הווידיאו שלנו כאן באתר. ב-2006 הוענק לו פרס מפעל חיים מטעם עיריית תל אביב על תרומתו רבת השנים לתחום הדו-גלגלי בישראל.

האתר השני הוא אתר גלריה של תומר פדר – צלם הבית של 'אוטו'. באתר תוכלו למצוא את מיטב תצלומיו בתחום הרכב, האופנועים, הספורט והתעופה – רטרוספקטיבה מרהיבה על עבודתו מהארץ ומחו"ל בעשור האחרון.
פדר, 36 (ו-1.42 מטר על עקבים), החל את דרכו בעולם הצילום המוטורי כצלם ראשי במגזינים 'מוטו' ו'הגה'. כיום הוא צלם הבית של 'אוטו' ומצלם עבור יבואני הרכב המובילים בישראל. בין פועליו הרבים תומר גם משמש כמרצה בביה"ס 'שנקר' בנושא צילום רכב וספורט ונמנה על רשימת הצלמים המורשים של 'רד-בול'.
בשנת 2004 זכה תומר במקום השלישי בתערוכת צילומי העיתונות 'עדות מקומית' בקטגוריית צילומי ספורט, ובשנת 2005 במקום הראשון, עם צילום של סובארו אימפרזה STi שפורסם במקור באוטו. כמו כן, זכה תצלום של תומר בפרס "צילום האקשן של העשור" במגזין האופנועים 'מוטו'.

מערכת אוטו מברכת את שניהם על הקמת האתרים היפהפיים ומאחלת להם המון בהצלחה.