ג'יפ פטריוט המחודש
ג'יפ פטריוט, רכב הפנאי הקומפקטי של מותג השטח הוותיק, עובר רענון ראשון ארבע שנים אחרי שהושק בסוף שנת 2006. הפטריוט (Patriot) הוא גרסת השטח בצמד הקומפקטי של ג'יפ, שכולל גם את הקומפאס המיועד תדמיתית לכביש. שניהם חולקים פלטפורמה, מערכת הנעה ומכלולים עיקריים, וגם תא נוסעים כמעט זהה.
 
במסגרת מתיחת הפנים, השינוי שעבר הפטריוט קטן בהשוואה לאחיו, שרוענן אף הוא לאחרונה. מבחוץ ההבדלים אינם גדולים, וכוללים פגושים חדשים מלפנים ומאחור ופסי חיכוך גדולים לאורך המרכב. גרסת ה-4X4 הוגבהה קלות, לשיפור מרווח הגחון ויכולת השטח, ותציע בגרסה הבכירה מרווח גחון של 23 ס"מ, זווית גישה של 29 מעלות וזווית נטישה של 33 מעלות. גרסה זו תוכל גם לצלוח מעברי מים בעומק של עד כ-48 ס"מ.
 
בתא הנוסעים הפטריוט המשודרג זוכה לחומרים רכים ומשופרים, ולגלגל הגה חדש עם כפתורי תפעול למערכת השמע ולדיבורית המובנית. הוא יוצע, כמו הקומפאס, גם עם ערכת שטח הכוללת שטיחונים קלים לניקוי וצמיגי שטח עם חישוקים בקוטר "17. בג'יפ גם מבטיחים שיפורים ליכולת הכביש, באמצעות שדרוג מערכי ההיגוי והמתלים.
 
כבעבר, הפטריוט יוצע עם צמד מנועי בנזין ששורשיהם בשיתוף הפעולה בין דיימלר-קרייזלר ז"ל למיצובישי ויונדאי. גרסת ההנעה הקדמית תוצע עם מנוע 2.0 ליטר המספק 158 כ"ס, דגמי הנעה כפולה יוצעו עם מנוע 2.4 ליטר ו-172 כ"ס. בשני המקרים תהיה תיבת חמישה הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה. גרסת ההנעה הכפולה תוצע בשתי גרסאות: Freedom Drive I עם הנעה כפולה קבועה לכביש, המיועדת בעיקר לתנאי שלג או חול, כולל נעילת דיפרנציאל מרכזית. גרסה שנייה, Freedom Drive II, מיועדת לשטח אתגרי יותר וכוללת גם הילוך כוח וערכת שטח עם גלגל חלופי בגודל מלא.
 
הפטריוט משווק בישראל רק בגרסת ההנעה הכפולה הבסיסית ועם מנוע 2.4 ליטר ותיבה אוטומטית. מחירו, החל מ-184,000 שקל, לא צפוי להשתנות – אם כי עדיין לא ידוע מתי יגיע לישראל. בארה"ב שיווקו יחל בשבועות הקרובים.