חברת קרסו, יבואנית ניסאן, מתחילה בשיווק גרסת הדיזל החדשה והחזקה של הפאת'פיינדר. אמנם באיחור ביחס לתוכניות המקוריות של קרסו, אך מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.

במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הפאת'פיינדר (תערוכת ז'נבה 2010), זכה הרכב במנוע טורבו-דיזל V6 חדש בנפח 3.0 ליטר המפיק 231 כ"ס ו-56.1 קג"מ ב-1,750 סל"ד. מדובר במנוע הדיזל החדש של האיחוד רנו-ניסאן, שמשרת גם את אינפיניטי FX שלאחרונה עלה לישראל, כמו גם דגמים אחרים: ניסאן נבארה (שיגיע אלינו במהלך 2011) ורנו לגונה (שאינה משווקת בארץ).

נחיתת הגרסה החדשה של רכב השטח הגדול תשמש את ניסאן כדרך לתגבר את כוח המשיכה של הפאת'פיינדר הוותיק אל מול המתחרים החדשים. הגרסה החדשה של ניסאן פאת'פיינדר תגיע ברמת הגימור LE הגבוה בהיצע (כולל עור, קסנון, גג נפתח) ותהיה יקרה ב-20,000 שקלים מגרסת ה-2.5 ליטר 190 כ"ס המוכרת.