מיני פייסמן
מיני תציג בתערוכת דטרויט בחודש הבא את הפייסמן (Paceman, "איש הקצב" בתרגום חופשי). מדובר בגרסת קופה עם שלוש דלתות למיני קאנטרימן, רכב הפנאי הקטן של המותג הבריטי. ואם תרצו, מדובר בגרסה מוקטנת של ב.מ.וו X6, מממציאות קטגוריית השטח-קופה-יוקרה (SAC, "ספורט אקטיביטי קופה" בשפת ב.מ.וו).
הפייסמן מציגה עיצוב המזכיר מלפנים את הקאנטרימן, אך דלתות צדיות גדולות, גג מונמך ומרכב תפוח מעל הגלגלים האחוריים, מעניקים יחד מראה שרירי יותר. מאחור לפייסמן יש דלת אחת ויחידות תאורה ענקיות, ובתחתית המרכב פגוש עם צמד פתחי מפלט בולטים. מבחינת מידות, אין חידושים של ממש, עם אורך (411 ס"מ) ורוחב (179 ס"מ) זהים לקאנטרימן, וגובה של 154 ס"מ (שניים פחות). בסיס הגלגלים נותר אף הוא ללא שינוי (259.5 ס"מ).
תא הנוסעים, שממנו ניתן להתרשם בשלב זה רק באיור, יציע מקום לארבעה ומבנה המזכיר מאוד את זה של הקאנטרימן – כולל המסילה הנעה מידית בורר ההילוכים עד למושבים האחוריים. לא פורסמו תמונות של הקונסולה הקדמית, אך צפו למוטיב העיגולים הגדולים המוכר של מיני.

ב.מ.וו X6, הגרסה של מיני
צילום: מנהל

מתחת למכסה המנוע הפייסמן ממשיך לשאול מכלולים מאחיו, וצויד במנוע 1.6 ליטר טורבו עם 211 כ"ס ו-26.5 קג"מ (ממיני קופר S וורקס, גרסה שעדיין לא מוצעת בקאנטרימן אך צפויה בקרוב). מיני לא מפרסמת פרטים לגבי ההנעה בה מצויד הפייסמן, אך מציינת כי רכב הפנאי יוכל לעשות שימוש בהנעה קדמית או כפולה, ממש כמו הקאנטרימן. גם נתוני ביצועים לא פורסמו, אך צפו למיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בכ-7 שניות ומהירות מרבית של כ-230 קמ"ש.
ואם מכל הדימיון הזה הנחתם שהפייסמן קרוב לייצור, אתם ככל הנראה צודקים. ב.מ.וו לא מודיעה על כך רשמית, אך מהקרבה לקאנטרימן ומהרצון של הגרמנים להרחיב את קהל הקונים של מותג מיני, נראה שהסיכויים של הפייסמן להגיע לייצור כלל לא מבוטלים. עם תג מחיר של החל מ-250,000 שקל לקאנטרימן, אל תצפו לתג מחיר נמוך אם זה יקרה.