הונדה סיוויק סדאן בגרסה האמריקאיתבהונדה העולמית כבר מתכוננים להשקת הדור השמיני של הסיוויק ועימו מגיעות גם כמה חדשות מעניינות. כך למשל אנשי הונדה באמריקה הודיעו שהיצרנית מפסיקה את ייצור גרסת הסדאן המשפחתית ביפן בגלל חוסר דרישה והתמקדות במכוניות קטנות. האם החדשות האלה צריכות להדאיג את היבואנית הישראלית? לפי אנשי הונדה ישראל, לא ממש.

ייצור הונדה סיוויק סדאן יימשך כמובן בארצות הברית, שם מדובר ברכב חשוב ביותר מבחינת מכירות, אבל רכב שונה מזה המגיע אלינו. אנחנו מקבלים את המהדורה האירופית של הסיוויק שבמהלך חייה הגיע אלינו לפעמים מיפן ולפעמים מטורקיה. בשנה האחרונה הסיוויק סדאן מגיעה אלינו מטורקיה וכנראה שכך יהיה גם עם הדור הבא. אם כך, הקו המנחה את הונדה ברור – כל שווקי היעד בהם יש לרכב ביקוש ימשיכו לקבלו.

כמו בעבר הסיוויק תוצג תחילה בארה"ב ואח"כ באירופה. חשיפה רשמית מתוכננת לרבעון הראשון יתכן ובתערוכת דטרויט שתפתח בתחילת ינואר 2011 כאשר בין יתר הגרסאות נמצא גרסה היברידית מתקדמת יותר עם סוללות ליתיום איון במקום ניקל מטאל בדור הנוכחי. הגרסה האירופאית של הסיוויק החדשה ככל הנראה תוצג בתערוכת פרנקפורט בסוף 2011 ואלינו תגיע לקראת סוף השנה או בתחילת 2012.