מרצדס E קלאס
מרצדס נהנית השנה מרמת מכירות גבוהה במיוחד, ומסרה בחודש נובמבר לא פחות מ-105,200 יחידות, זינוק של 19% לעומת החודש המקביל אשתקד. למעשה, מדובר בחודש המכירות הטוב ביותר בתולדות יצרנית מכוניות היוקרה, ואחד הסימנים המובהקים לכך ששוק הרכב העולמי נמצא בהתאוששות לאחר משבר חריף.
סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי מרצדס רשמה ב-13 החודשים האחרונים גידול של יותר מ-10% מדי חודש, במה שמסתמן כמו עידן של הצלחה מרשימה ביצרנית הגרמנית. לגל החיובי אחראית, בין היתר, מרצדס E קלאס החדשה, שזוכה להצלחה נאה באמריקה ובשווקים נוספים. גם בסין, שם יעד המכירות לשנת 2010 כולה עמד על 120,000 יחידות, מרצדס שוברת שיאים: עד סוף נובמבר, נמכרו בסין כבר יותר מ-130,000 יחידות, וחודש דצמבר נראה אופטימי לא פחות.
ארה"ב: לקסוס בקרב בלימה
אחד משווקי היוקרה החשובים בעולם, ארה"ב, ראה השנה מיני מהפכה בשוק היוקרה. הדומיננטיות הכמעט בלתי מעורערת של לקסוס מאז שנת 2000, זכתה לקריאת תיגר מצד מרצדס. ההפרש השנה קטן למדי, ועומד נכון לסוף חודש נובמבר על 5,000 יחידות בלבד. בשקלול יחד עם המסחרית של מרצדס, הספרינטר, הגרמנים אף עקפו את לקסוס ב-1,700 יחידות. עם זאת, אנליסטים מעריכים כי היפנים יצליחו לשמור גם השנה על המקום הראשון במכירות היוקרה של אמריקה, לפני מרצדס וב.מ.וו.