פורד פיוז'ןכמו הרבה יבואניות רכב, גם דלק מוטורס (מאזדה, פורד) לוטשת עיניים לדגמים המשווקים בשוק האמריקני, ומחכה להתפתחויות (בעיקר בנושא יחידות התאורה) מכיוון משרד התחבורה שלנו. הצד החשוב והמעניין מבחינת דלק מוטורס הוא כמובן פורד, שהינה כידוע יצרנית אמריקנית. ולמרות ההצהרות על "מכוניות גלובליות", פורד עדיין מציעה מבחר דגמים יחודיים לשוק האמריקני, שיכולים להשתלב בשוק הישראלי.
פתיחת השוק לתקינה האמריקנית תאפשר לדלק מוטורס לייבא ארצה את מותג היוקרה לינקולן, שימלא משבצת שחסרה בהיצע היבואנית. אבל לא רק יוקרה תגיע מאמריקה: הדגם המעניין ביותר בהיצע עשוי להיות גרסת הסדאן של פורד פיאסטה (גרסה שמיוצרת במכסיקו). זו יכולה להתחרות בארץ בקטגוריית המשפחתיות הקטנות, ולהצטרף לשברולט אוויאו, מאזדה 2 סדאן ויונדאי אקסנט. הפיאסטה מוצעת עם תיבת שישה הילוכים רובוטית כפולת מצמד (לעומת הפיאסטה המקומית, לה תיבת ארבעה הילוכים אוטומטית).
עוד מכונית מעניינת היא כמובן הטאורוס, משפחתית גדולה שכבר נמכרה בעבר בארץ ואף זכתה להצלחה מכובדת בשנים מסוימות. הדגם הנוכחי טוב בהרבה מקודמיו, ומבוסס על הפלטפורמה של וולוו S80 הקודמת ושל וולוו XC90. גם גרסת הכלאיים של הפיוז'ן עשויה לנחות בישראל, כמתחרה לטויוטה קאמרי הייבריד (אחד מלהיטי הייבוא האישי של השנים האחרונות). הפיוז'ן מבוססת על פלטפורמת מאזדה 6.