סאנגיונג קוראנדוסאנגיונג קוראנדו החדש מגיע לישראל. הקוראנדו, שיתחרה ביונדאי ix35 וניסאן קשקאי, מסמן שינוי תפיסתי גדול עבור היצרנית הקוריאנית: במקום שלדה נפרדת יש לו מרכב אחוד, מתלים נפרדים גם מאחור ואפשרות להנעה קדמית. הקוראנדו שולח את סאנגיונג לעידן חדש ומודרני, כשסאנגיונג מעוניינת להפוך את רכביה לקלים, חסכוניים ומודרניים יותר בעיצובם. על הסעיף האחרון חתום מעצב העל האיטלקי ג'וג'ארו, והתוצאה ללא ספק נעימה יותר מרכבי סאנגיונג בעבר. 

שני קוראנדו ראשונים ינחתו בארץ בתחילת 2011, לצורך תהליך התקינה. מעט לאחר מכן, בחודש מרץ, אמור להתחיל שיווק סדרתי. בתחילה תוצע רק גרסת טורבו-דיזל, עם מנוע 2.0 ליטר שמספק 181 כ"ס ו-36.7 קג"מ . המנוע ישודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית, ויציע ביצועים נאים: 186 קמ"ש מרביים וזינוק למאה ב-10.8 שניות.
 
הקוראנדו יוצע עם הנעה קדמית או כפולה, ובכוונת טלקאר להציבו מול המתחרים המובהקים: ניסאן קשקאי, יונדאי ix35 וקיה ספורטאז' החדש. זה אומר גם שהמחיר יהיה תחרותי: 160,000 שקל לגרסת הנעה קדמית ו-180,000 שקל להנעה כפולה. לקראת אמצע 2011, צפויה להגיע גם גרסת בנזין שמפרטיה ומחיריה עדיין לא ידועים.