פיג'ו 308פיג'ו 308, המשפחתית הקומפקטית הצרפתית, תקבל תיבה אוטומטית חדשה שאמורה להביא שיפור מהותי לביצועים. מדובר בתיבה שמכונה AT8, ואשר תגיע ל-308 באמצע שנת 2011. בניגוד למה שרומז שמה, זו אינה תיבה עם שמונה הילוכים אלא עדיין עם ארבעה בלבד. כמו כן, למרות שהצרפתים מתייחסים אליה כאל תיבה חדשה, היא מבוססת על ה-AL4 הוותיקה.

בפיג'ו מבטיחים שיפור מהותי בתפקוד התיבה, בעידון ובאיכות החלפות ההילוכים. כמו-כן, התיבה אמורה לסייע ל-308 להיות חסכונית יותר בדלק (יחד עם המעבר למנועי יורו-5). את התיבה נפגוש ראשית בסיטרואן C4 החדשה, ומעט לאחר מכן במכונית הקומפקטית של פיג'ו (שחולקת אותו בסיס ומכלולים).

בניגוד לפיג'ו 3008, גרסת הטורבו של ה-308 לא תקבל באותה הזדמנות את התיבה האוטומטית המתקדמת יותר, לה שישה הילוכים. מחיר ה-308 המשודרגת לא צפוי להשתנות.