פולקסווגן חיפושית. תוצג רק בשנה הבאה, אבל הקהל של אופרה כבר קיבל את המפתחות
אופרה ווינפרי עשתה זאת שוב. בתוכנית ששודרה אתמול (22 בנובמבר), מנחת הטלוויזיה הפופולרית ביותר בעולם הפתיעה את קהל הצופות, וחילקה להן 275 מכוניות מדגם שעדיין לא הוצג רשמית: פולקסווגן חיפושית החדשה דור שני. המכונית, שתוצג בשנה הבאה (באזור חודש מאי), לא נחשפה רשמית ופרטים טכניים לגביה עדיין לא ידועים. אבל זה לא ממש שינה ל-275 המאושרות שקיבלו מפתחות למכונית החדשה, אותה יקבלו ראשונות עם השקתה בשנה הבאה. פולקסווגן אף תשלם לצופות את עלויות המס הנדרשות ממי שמקבל רכב במתנה.
חלוקת המתנה התבצעה במסגרת תוכנית מיוחדת תחת הכותרת "הדברים המועדפים על אופרה". כהנת הטלוויזיה, שהמלצותיה שולחות עשרות מיליוני אמריקנים לרכוש את המוצר המומלץ, אמרה בתוכנית כי היא מחזיקה בבעלותה בחיפושית החדשה מהדור הנוכחי, וכדי להפתיע את הקהל אמרה שפולקסווגן סירבה להעניק את המכונית כמתנה. רגע אחרי, אמרה כי במקום, בפולקסווגן החליטו להעניק במתנה את המכונית העתידית, מה שגרם (כרגיל) לגל צעקות ענק מצד הנשים הנרגשות.
זוהי פעם שנייה בה אופרה ווינפרי מחלקת מכוניות לצופותיה. בפעם שעברה, בשנת 2004, היה זה בשיתוף עם ג'נרל מוטורס ומותג פונטיאק, שמאז הספיק להיסגר עקב פשיטת הרגל של GM אשתקד.