MG 550. תעזוב אותנו זמנית
מותג MG רק יצא לדרך, אך כבר כעת ברור שאת צעדיו הראשונים בשוק הישראלי הוא יבצע בהילוך איטי. הסיבה די פשוטה: משרד התחבורה אישר לחברת לובינסקי, יבואנית המותג הבריטי-סיני, להביא רק 360 מכוניות בשנת 2010. אלה אמנם יגיעו לכאן עד סוף השנה, ואולם הן בתקינת יורו 4 שתצא מתוקף בסוף השנה. משנת 2011 יכנס לתוקף תקן יורו 5 ולפחות כרגע, המכונית של MG אינה עומדת בתקן הזה.
MG 550 צפויה לעבור את מבחני התקינה האלה באמצע השנה, ורק אז היא תוכל להיכנס לארץ. כרגע עדיין לא ברור סופית מתי בדיוק זה יקרה. כל זה אומר ש-360 המכוניות שקיבלו אישור כניסה הן כרגע היחידות שהיבואנית יכולה למכור, עד להגעת הדגמים החדשים מתישהו באמצע השנה. אלו יהיו זהים לדגמים הישנים, למעט השינויים הנדרשים לתקינה המחמירה יותר. לכן תאלץ היבואנית לפעול על אש קטנה יחסית, ויש להניח שבשל הכמות הקטנה יחסית של מכוניות בארץ, לא תציע הנחות מפליגות לציי הרכב.

בינתיים חל שינוי בתוכניות הייבוא, כאשר בלובינסקי לא מתכוננים בינתיים להביא את ה-MG6, שהיא למעשה גרסת חמש דלתות עם מראה ספורטיבי יותר ל-550. יחד עם זאת, לקראת סוף השנה צפויה לנחות כאן ה-MG350 הקטנה יותר, שתתחרה בפלח השוק הגדול ביותר בישראל (מול מכוניות כמו מאזדה 3 ופיג'ו 308), עם מנוע בנפח 1.5 ליטר ותיבת ארבעה הילוכים אוטומטית.