קיה אופטימהקיה מתכננת עבורינו שפע חידושים במבחר הדגמים שלה במהלך 2011. בתחילת השנה תשיק טלקאר, יבואנית קיה, את הסול האופנתית בגרסאות דיזל ובנזין אוטומטיות. מכוניות ראשונות עם מנועי דיזל יגיעו כבר בשבועות הקרובים. כמעט במקביל, ינחת כאן הספורטאז' החדש.

לקראת אמצע השנה, מתכוונים בקיה להיכנס לקטגוריית המיני עם הפיקנטו החדשה, שתחלוק בסיס עם יונדאי i10, אך תציע מראה דינמי-אגרסיבי יותר. יש לצפות גם לתמחור שימצב את הפיקנטו היישר מול ה-i10.
באמצע השנה צפויה לנחות כאן גם האופטימה החדשה, שתירש את קיה מג'נטיס הוותיקה. המשפחתית הגדולה תגיע תחילה עם מנוע דיזל (בחודש מאי), ולקראת סוף השנה תצטרף אליה גרסת הבנזין החשובה לשוק הפרטי. בקיה גם מתכוונים להתחיל בשיווק גרסת הכלאיים של האופטימה. זו עשויה להגיע למבחנים והכרות טכנית בחודשים הראשונים של 2011, אך שיווקה יחל כנראה בסוף השנה.
לקראת סוף השנה צפויה גם קיה ריו החדשה והמאוד חשובה למותג. המכונית טרם הוצגה, אך היא תתבסס על מחליפת יונדאי אקסנט (שגם היא עוד לא הוצגה במפרט האירופי), ותעוצב בקו המודרני העכשווי של קיה. כל זה אומר שהרבה עניין צפוי למותג הקוריאני השנה.