"קצב הצמיחה של שוק הרכב הישראלי ייעצר", אומר אורי גלבוע מנכ"ל מאיר פרטיות, יבואנית וולוו. "אנחנו צופים שהוא יהיה באיזור ה-200,000 מכוניות בשנים הבאות, עם צמיחה קטנה של שני אחוזים". אבל לפחות לגבי מותג וולוו, התחזיות של גלבוע שונות לגמרי: השנה וולוו תמכור 1,250 מכוניות, וב-2011 תגיע לכ-1,500 יחידות. ולפי גלבוע, זו רק ההתחלה: בשנת 2014 מתכננים במאיר להגיע לסדר גודל של 2,000 מכוניות בשנה. "אנחנו מתכוונים להיות מותג היוקרה מספר אחד בארץ", ושולח אזהרה ברורה לצ'מפיון מוטורס (אודי).

לתחזית האופטימית קשורה סדרת ההשקות שמתוכננת בוולוו בין 2012 ל-2013. החידוש החשוב ביותר יהיה במשפחת הקומפקטיות של וולוו. כך למשל השוודים יציגו C30 גם בגרסת חמש דלתות, וולוו S40 חדשה וכמובן גם V50 (סטיישן). השוודים גם צפויים להציג רכב פנאי קטן מוולוו XC60, שיסייע באופן ברור למכירות בארץ.
מגיש: אלי שאולי
צילום ועריכה: דימה קונופליוב