הונדה ג'אז הייבריד. תחזיר את הג'אז לארץ?אין זה סוד שמכונית הסופר-מיני הייחודית של הונדה לא ממש נמכרת בשוק הישראלי. תג מחיר יקר מדי (128-138 אלף שקל) הוציא אותה מהתחרות. ואולם כל זה עשוי להשתנות בקרוב בזכות גרסת הכלאיים. זו הוצגה בתערוכת פריז, ותנחת בארץ במהלך הרבעון השני של 2011. אנשי מאיר, יבואנית הונדה לישראל, עדיין לא יודעים לדבר על מחיר, אבל בטוחים שהיא תהיה זולה באופן מהותי מהגרסה הרובוטית הנוכחית. שאלת המחיר גם ברורה מהיררכית המחירים בהונדה: הג'אז ההיברידית צריכה להיות זולה מהונדה אינסייט, שעולה היום 130,000 שקל (בדומה למחיר הנוכחי של הג'אז הרובוטית).

אבל בכך לא מסתכמות החדשות הטובות: כמעט במקביל לנחיתת גרסת הכלאיים, צפויה להגיע אלינו מהדורה חדשה של הונדה ג'אז שתצויד בתיבה אוטומטית אמיתית. הג'אז הזו תצויד בתיבה רציפה (פיתוח של זו ששירתה את הדור הראשון של הג'אז), שתשודך למנוע 1.4 ליטר עם 100 כ"ס שמוכר מהגרסה הרובוטית. החלפת התיבה הרובוטית הלא אהודה בארץ בתיבה אוטומטית אמיתית, היא בפירוש חידוש חשוב עבור הג'אז בזירה המקומית.