פרארי 458 איטליהקבוצת גד זאבי, שנמצאת במשא ומתן מתקדם עם קבוצת אלון להקמת שותפות לייבוא מכוניות פרארי ומזראטי, צפויה להביא לראייה מפוכחת וריאלית בהרבה של המיזם. ואם בעבר נשמעו בתקשורת ציפיות למכירת 35 מכוניות בשנה הראשונה ו-60 בשנייה, הרי שהצטרפות הקבוצה המנוסה שמחזיקה ביפנאוטו (יבואנית סובארו), תביא לתוכנית עסקית הרבה יותר זהירה. בקבוצת זאבי לא מצפים למכור יותר מ-20 כלי רכב בשנה הראשונה, ולהגיע בהמשך לקצב שנתי של 30, כשהשאיפה היא לחלוקה שווה בין שני המותגים. גם המחירים יהיו יקרים יותר מכפי שפורסם בעבר: החל מ-800,000 שקל למזראטי ו-1.5 מיליון שקל לפרארי. לא ידוע מה יהיו המחירים הסופיים.
אנשי יפנאוטו, שמכירים היטב את שוק הרכב הישראלי, יביאו לא רק חשיבה עסקית מפוכחת ובוגרת יותר, אלא גם יספקו לשותפות מחסן חלפים, מחסני ערובה (בונדד), לוגיסטיקה והנהלת חשבונות. את תחומי המכירות והשיווק תנהל השותפות עצמה, שתקים גם אולם תצוגה בהרצליה-פיתוח, ומוסך נפרד. כאמור, ההסכם בין קבוצת זאבי לקבוצת אלון שבאופן משעשע מתמחה בתחום האשפה (ייצור ושיווק מוצרי אצירה, מחזור ושינוע של אשפה), טרם נחתם. עם זאת, כל הסימנים מראים שהוא ייחתם בקרוב, ותוך מספר חודשים (כנראה שישה) נראה את פרארי ומזראטי בישראל.