פיג'ו RCZאחרי המתנה ארוכה למדי, חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, תחל בקרוב בשיווק מכונית הספורט היפה, פיג'ו RCZ. המכונית, שמבוססת על פיג'ו 308, הוצגה לראשונה לפני יותר משנה, אך שיווקה בעולם החל רק בחודש מאי. היא מיוצרת על ידי מגנה-שטייר האוסטרית עבור פיז'ו. אלינו תגיע המכונית המוחצנת בשלוש גרסאות עיקריות, שמצוידות כולן במנוע ה-1.6 המוגדש שפותח יחד עם ב.מ.וו.

גרסת הבסיס הידנית תוצע עם הספק של 156 כ"ס וביצועים נאים: 214 קמ"ש והאצה למאה קמ"ש ב-8.2 שניות. היא תעלה 190,000 שקל. תמורת 10,000 שקל נוספים תקבלו את גרסת ששת ההילוכים האוטומטית, המוכרת מפיג'ו 3008 ומציגה ביצועים נחותים לעומת הידנית: 212 קמ"ש ו-9 שניות ל-100. בפסגת ההיצע תעמוד גרסת ה-200 כ"ס הבכירה, שרושמת 231 קמ"ש מרביים ומאיצה למאה ב-7.6 שניות. זו תעלה 235,000 שקלים, ותוצע ברמת גימור מעט גבוהה יותר. כל המכוניות יוצעו עם אבזור נדיב למדי, אך עם ארבע כריות אוויר (אין אפשרות לשש כריות אוויר ב-RCZ גם בחו"ל).
לא מדובר במחירים זולים כמובן, אך עדיין הם תחרותיים לסוג זה של מכוניות. בגלל עיצובה העגלגל והמוחצן, ה-RCZ זכתה לכינוי "אודי TT" של פיג'ו, אך היא כמובן זולה בהרבה. מחירי הגרסאות הבסיסיות ממקמים אותה קרוב מאוד לפולקסווגן שירוקו (הזולה יותר). ל-RCZ תהיה תחרות גם מכיוונה של רנו מגאן ספורט החדשה, שזולה ממנה בגרסאות הבכירות (200 כ"ס ו-235,000 שקל ל-RCZ מול 250 כ"ס ו-225,000 שקל למגאן).
בכל מקרה, בלובינסקי מודעים לשוק המצומצם שיש למכוניות כאלה, ולכן הם מתכוונים להביא רק מלאי קטן של RCZ ולעבוד בשיטה של הזמנה מיוחדת. מסיבה זו תהיה כנראה גמישות מסוימת ברמות הגימור, וניתן יהיה להזמין תוספות מחוץ לחבילות הקבועות, כמו מושבי עור.