איך הזמן רץ כשנהנים: בקושי הספקנו להגיד "נורבורגרינג" ולהתרגל לנתוני הביצועים המהממים וזמני-ההקפה של הניסאן GT-R – וכבר הגיע זמנה לרענון אמצע החיים. ניסאן הכריזה אתמול על מתיחת-פנים מקיפה לדגמי 2011 של ה-GT-R, אשר מטפלת פחות או יותר בכל התחומים. העיצוב החיצוני עבר שדרוג חזותי ואווירודינמי, אשר הביא להגדלה של 10% בכוח ההצמדה ועם זאת – הפחתה במקדם הגרר מ-0.27 ל-0.26, נתון יוצא דופן למכוניות מסוג זה. מעבר לחרטום וזנב שונים, מזוהה ה-GT-R המעודכנת על ידי פנסי סימון קדמיים מסוג LED, כמיטב האופנה.
בצד המכני נמצא מנוע עם שלל שינויים, שהביאו להעלאת ההספק המרבי מ-485 ל-530 כ"ס (באותו סל"ד כמו קודם, 6,400), כאשר המומנט המרבי עולה מ-60.0 ל-62.4 קג"מ ומתפרש על פני תחום סל"ד רחב יותר, מ-3,200 עד 6,000. למרות התפוקה המוגברת טוענת ניסאן לצריכת דלק משופרת. התמסורת זכתה גם היא לשינויים: תיבת ההילוכים הרובוטית כוללת עכשיו מוד זינוק המכונה R (בוחרים בו, לוחצים בלם, נונתים גז עד הסוף ומשחררים בלם. כמה פשוט). לצורך נסיעה חסכונית במיוחד (והרגעת התגובות בתנאי אחיזה ירודים) יש עכשיו מצב המכונה SAVE ובא במקום מצב SNOW בדגם הנוכחי. וכדי להקל על התמרון בנסיעה איטית, כאשר המהירות יורדת אל מתחת ל-10 קמ"ש וההגה מופנה הצידה יותר ממחצית הדרך, מנותקת ההנעה הקדמית וה-GT-R מתפקדת כמכונית הנעה אחורית.
מכלולי השילדה טופלו אף הם באופן מקיף. מוט-חיזוק (Strut Brace) העשוי חלת אלומיניום וקרבון מחבר בין המיתלים הקדמיים. גיאומטריית מיתלים חדשה מאחור מורידה את מרכז הגלגול, זוית הקאסטר הקדמית הוגדלה, יש בולמי זעזועים חדשים עם מוטות ייצוב וקפיצים שכוילו מחדש, וקוטר הבלמים הקדמיים הוגדל. חישוקים חדשים וקלים מקודמיהם נושאים צמיגי דנלופ חדשים האמורים לספק עוד אחיזה, קשיחות דופן משופרת ויציבות כיוונית טובה יותר. ולסיום, גם תא הנוסעים עבר שדרוג.
נתוני ביצועים מעודכנים טרם פורסמו.