הונדה ג'אז הייבריד
הונדה פרסמה את נתון תצרוכת הדלק ופליטת ה-CO2 של הג'אז הייבריד, גרסת הכלאיים של הסופר-מיני. באופן מפתיע, נתון פליטת הפחמן דו-חמצני תהיה גבוהה יחסית: 104 גרם לק"מ בממוצע. זאת, בהשוואה ל-101 גרם בהונדה אינסייט, המבוססת על אותה פלטפורמה אך גדולה וכבדה מהג'אז. נתון תצרוכת הדלק הממוצע, 22.7 ק"מ לליטר, זהה לזה של טויוטה יאריס 1.3 ליטר עם תיבה רובוטית, וללא כל סיוע חשמלי.
הונדה ג'אז הייבריד תערוך את הופעת הבכורה שלה בתערוכת פריז הקרובה. השיווק יחל בראשית שנת 2011. בהונדה מתגאים בכך שלמרות תוספת המנוע החשמלי והמצברים, לא תהיה פשרה מבחינת שימושיות ונפח הטענה. נפח תא המטען יעמוד על 300 ליטר, ועד 831 ליטר עם מושבים מקופלים. מערכת ההנעה של גרסת הכלאיים מגיעה מהאינסייט, וכוללת מנוע 1.3 ליטר ומנוע חשמלי. זה האחרון לא יכול להניע את הגלגלים לבד, למעט במצבים מסוימים מאוד. מדובר במה שמוגדר כמערכת כלאיים מתונה, ולא בהנעת כלאיים מלאה, כפי שנמצאת בשימוש בטויוטה פריוס.
בשלב זה עדיין לא ידוע האם הג'אז הייבריד תגיע לישראל, ואם כן מה יהיה מחירה.