לפורשה יש תוכניות גדולותבחמש השנים הקרובות מתכננים בפורשה להשיק מדי שנה דגם חדש אחד לפחות. המטרה: להגיע ליעד המכירות שהציבה בעלת הבית, פולקסווגן, של 150,000 מכוניות עד 2013. זאת, בהשוואה ל-75,000 יחידות בשנה שעברה (ו-99,000 יחידות ב-2008). עד 2018, יעד המכירות עומד על 200,000 מכוניות. אז מה בתוכנית?

לפני מספר חודשים ניתן האור הירוק לפורשה 918 ספיידר, שתשווק מסוף 2013. עם תג מחיר משוער של כחצי מיליון יורו, זו תהיה יצירה אקזוטית, עם כמות ייצור מוגבלת.

בנובמבר 2011 תוצג פורשה 911 חדשה, המכונית והמספר המזוהים ביותר מכל עם היצרנית בת ה-60. במרץ 2012 תוצג הגרסה הפתוחה. פורשה בוקסטר ופורשה קאיימן – יזכו למהדורה מעודכנת בסוף 2012-תחילת 2013 בהתאמה כאשר ככל הנראה ממדיהן יגדלו במקצת. זאת, על מנת ליצור בידול ביחס לרודסטר קטנה יותר שתמוצב מתחתיהן, ותחלוק מכלולים עם דגמי אודי ופולקסווגן דומים. רמז לכך ניתן במכונית התצוגה פולקסווגן בלו-ספורט.

פורשה פאנאמרה המצליחה, צפויה לזכות לגרסת קופה עם שתי דלתות, מעין 928 מודרנית. זו תגיע לייצור לא לפני שנת 2014. רעיון להציע גרסה פתוחה לפאנאמרה, עם ארבע דלתות, ירד מהפרק לאחר שפורשה לא מצאה דרך יעילה לחזק את המרכב. בנוסף לכל הדגמים הללו, פורשה צפויה להציע גם רכב פנאי חדש, אח קטן לפורשה קאיין. לדגם זה יקראו ככל הנראה קאג'ון, כפי שסיפרנו לכם בעבר.