כפי שכבר סיפרנו לכם לפני שבועות אחדים קאדילק מתחילה את הסתערותה על תחום הפנאי היוקרתי. UMI, נציגת ג'נרל מוטורס בארץ, החלה בשיווק הקאדילק SRX, רכב הפנאי החדש של חטיבת היוקרה האמריקנית. זה המקום לציין כי UMI עסוקה זה זמן מה במכירת הרכב שאמור היה לצאת לדרך בישראל עוד לפני הקיץ. היבואנית אף הציגה את הרכב באולם התצוגה אולם שיווקו התעכב בשל ביקושים ערים בארה"ב. בכל מקרה, שיווקו הרשמי מתחיל בימים אלה וב-UMI כבר מספרים על הזמנות של כ-100 כלים.

קאדילק SRX יוצע בארץ עם רשימת ציוד עשירה וארוכה באופן מתיש. לא נתעכב על כל פרט אך נספר שהיא כוללת בין היתר גג פנורמי נפתח, מצלמת נסיעה לאחור, פנסי קסנון,DVD עם שני מסכים ואזניות, מערכת שמע עם כונן של 40GB ושליטה גם מהמושב האחורי, כיוון חשמלי להגה ולדוושות, מפתח חכם, אוורור ותפעול חשמלי למושבים (עם זיכרון), פתיחה וסגירה חשמליים לתא המטען, בקרת אקלים עם שליטה על שלושה אזורים, מסך מגע מתרומם עם מערכת ניווט ועוד.

הרכב משתמש במנוע ה-V6 בנפח 3.0 ליטר הזרקה ישירה החדש של הקונצרן (שנמצא כבר בקאדילק CTS ובביואיק לה-קרוס). הוא מייצר 265 כ"ס, משודך לתיבה עם שישה הילוכים ומעביר את כוחו לארבעת הגלגלים. כמו שצפינו מחיר ה-SRX יהיה 380,000 שקלים והוא יוצע ברמת גימור אחת בלבד.

זו תקופה ארוכה שתחום הפנאי משגשג. בעיקר קטגוריית הפנאי הקומפקטי, אולם בעקבות גידול המכירות שם גדלו המכירות בקטגוריית היוקרה (כלי הרכב הנמכרים ביותר בישראל ב-2009). מכאן גם נובעת חשיבותו הגדולה של ה-SRX, שעשוי להגדיל את מכירות קאדילק משמעותית, ואולי אפילו להכפיל אותן.