נהג הפורמולה 3 הישראלי, אלון דאי, מתקרב לסוף שנתו הראשונה בליגה. מרוצים מספר 15 ו-16 בליגה בת 18 המרוצים התקיימו בסוף השבוע האחרון ואלון החל אותם חדור מוטיבציה. באימונים שלפני המרוץ הוא קבע זמנים מצוינים, אך המוקדמות למרוץ הראשון תפסו אותו – ואת שאר הנהגים – ניצבים מול גשם לא צפוי. את המקצה סיים אלון במקום השמיני בלבד ועל כן החל את המרוץ ממקום זה על הגריד. בתחילת המרוץ הוא הסתבסב ונאלץ לחזור אל סוף הטור, אך חוסר המזל רק דירבן אותו לתת בגז והוא הצליח לעקוף מספר נהגים ונהנה מפרישה של אחרים. בסיום הוא חוזר לנקודה ממנה החל – ומסיים את המרוץ שמיני מתוך 18 נהגים.

המרוץ השני החל כשאלון שביעי על הגריד. הוא פותח לא טוב ומאבד שני מקומות כבר בהקפה הראשונה. עד ההקפה התשיעית אלון מנהל מלחמה מול שני הנהגים שלפניו ומצליח לבסוף לעקוף אותם, אך הנהג הממוקם שישי כבר הספיק להתרחק מאוד. אלון מתקרב אליו במשך ההקפות הבאות, כשהוא קובע זמנים קרובים מאוד לשל מוביל המרוץ, אך לא מספיק לבצע עקיפה ומסיים במקום השביעי.

עם שני מרוצים בלבד לסיום העונה, אלון ממוקם תשיעי בטבלת האליפות ועם סיכוי תיאורטי לעלות למקום השישי. אנחנו מחזיקים לו אצבעות!