טויוטה ורסו-S
תכירו: טויוטה ורסו-Verso S) S). יצרנית הרכב הגדולה בעולם הודיעה כי תחשוף בתערוכת פריז (2-17 באוקטובר) מיקרו-וואן חדש, שמבוסס ככל הנראה על פלטפורמת טויוטה יאריס. בכך טויוטה חוזרת לפלח המיניוואנים המבוססים על מכוניות סופר-מיני, אותו עוררה לראשונה עם היאריס ורסו (ראו גלריה משמאל).
 
לדברי טויוטה, הוורסו-S תהיה המכונית בעלת המידות החיצוניות הקטנות ביותר בקטגוריה, פחות מארבעה מטרים, אך תציע מרווח ושימושיות דומים למתחרות. אחת מהן, קיה סול, הגיעה לאחרונה לישראל לקראת תחילת שיווק. גם סקודה רומסטר תהיה על הכוונת, אם כי היא גדולה יותר משמעותית. בשלב זה עדיין לא ידוע האם המיקרו-וואן החדש מיפן יעשה עלייה לישראל, כמו היאריס ורסו בעבר.
 
טויוטה לא מפרסמת מפרט טכני של הוורסו-S, ושומרת את כל המידע לתערוכת פריז. שם, מלבד המיקרו-וואן החדש, היפנים יציגו גם תא נוסעים משודרג ל-iQ הננסית. המתחרה של טויוטה לסמארט זכתה לשבחים בעולם בעבור היכולת הדינמית, אך לכמות דומה של ביקורת בגין תא נוסעים בעל תחושה לא איכותית. השדרוג ינסה לענות לטענה זו, בעזרת חומרים עדיפים וגוונים חדשים. ה-iQ לא משווקת בישראל, ואינה צפויה להגיע אלינו.
 
בנוסף לוורסו-S ול-iQ, טויוטה תציג בפריז גם מערכת מולטימדיה חדשה לאייגו (האחות התאומה של פיג'ו 107 המשווקת בישראל). מערכת זו, הכוללת בין היתר ניווט לווייני, לא תוצע ב-107 אצלנו.