מאזדה 2 המחודשת
מאזדה מרעננת את ה-2. מכונית הסופר מיני, אחת הנמכרות ביותר בישראל בשלוש השנים האחרונות, זוכה לעדכון אמצע החיים, שיסייע לה ליישר קו עם עיצוב מאזדה המודרני, כמו גם להמשיך ולהתמודד עם המתחרות. מתיחת הפנים מגיעה שלוש שנים אחרי שה-2 הושקה בשנת 2007, והיא תוצג בפני קהל בתערוכת פריז הקרובה (2-17 באוקטובר). השיווק בישראל צפוי להתחיל זמן קצר לאחר מכן.
מאזדה 2 המחודשת היא למעשה אותה מכונית שהוצגה בדצמבר 2009 בתערוכת לוס אנג'לס, אז כגרסה המיועדת לשוק האמריקני. כעת מתברר שהשינויים בעיצוב שהוצגו בדגם שהגיע אז באיחור של שנתיים לארה"ב, הם למעשה מתיחת הפנים המיועדת גם לאירופה. וזה אומר שה-2 מצוידת כעת בסבכה חדשה וגדולה יותר, עם "חיוך מאזדה" המאפיין את הדגמים הנוכחיים, בהם מאזדה 3 ומאזדה 5 החדשה.
למאזדה 2 המחודשת גם שינוי לסביבת הסבכה הקטנה בחלק העליון של החרטום, שם נוסף פס בצבע הרכב משני צידי סמל היצרנית. מאחור כולל השינוי יחידות תאורה בעלות מבנה תאורה שונה, אך עיצוב כללי שלא השתנה.
מאזדה לא מפרטת בשלב זה את מלוא השינויים שבוצעו ל-2, ומסתפקת בראשי פרקים. בין היתר נמסר כי היא תציע היצע מנועים משודרג העומד בתקן יורו-5, מערך מתלים עם נוחות נסיעה משודרגת, ותא נוסעים בעל עיצוב מעודכן. באיחור של שלוש שנים אחרי ישראל, הגרסה האוטומטית תושק גם באירופה. בכל מקרה, השינויים הצפויים במאזדה 2 המשווקת בישראל, גרסת 1.5 ליטר עם 103 כ"ס ותיבת ארבעה הילוכים אוטומטית, לא יהיו משמעותיים.
שדרוגים גם למאזדה 5 ומאזדה 3
מלבד ה-2 המחודשת, מאזדה תציג בפריז גם גרסאות משודרגות ל-3 ול-5 דיזל. בשני המקרים יהיה מנוע 1.6 ליטר חדש המשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית, עם הספק של 115 כ"ס והבטחה לשיפור בתצרוכת הדלק וזיהום האוויר לעומת העבר. גרסאות אלו לא צפויות להגיע לישראל, בין היתר תודות למדיניות המיסוי הירוק, המקשה על שיווק מנועי דיזל בישראל.