קאדילק SRXכבר סיפרנו לכם על הגעתו הקרובה של קאדילק SRX, שהוצג לראשונה בארץ בתערוכת הרכב אוטומוטור. אבל עכשיו זה סוף סוף קורה. שיווק הרכב החדש היה אמור להתחיל עוד לפני הקיץ במהלך חודש מאי, אך ביקושים גבוהים בשווקים אחרים עיכבו את הגעתו. הפעם זה קורה, והמשלוח הראשון כבר נמצא בדרך לארץ, ויעלה לכביש בחודש הבא. המחיר, כמו שצפינו בעבר, יהיה 380,000 שקלים.

בזכות העיכוב, יגיע אלינו ה-SRX שנחשב בארצות הברית לדגם 2011, והינו מצויד יותר מבעבר. רשימת האבזור של קאדילק SRX החדש עשירה ברמה כמעט מעייפת, וכוללת בין היתר גג-פנורמי נפתח, קסנון, DVD עם שני מסכים ואוזניות, מערכת שמע עם כונן בנפח של 40GB, כיוון חשמלי להגה ולדוושות, כניסה והנעה ללא מפתח, תפעול חשמלי למושבים עם זיכרון, פתיחה וסגירה חשמליים לתא המטען, בקרת אקלים עם שליטה על שלושה אזורים ואוורור למושבים הקדמיים.

הרכב משתמש במנוע ה-3.0 ליטר (V6) שפגשנו לאחרונה ב-CTS, ושמייצר כאן 265 כ"ס. הוא משודך כמובן לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים והנעה כפולה. לפי אנשי קאדילק, כבר כעת רשומות כ-100 הזמנות. בכל מקרה, ייתכן ובהמשך תגיע גרסה פחות מצוידת שתעלה כ-340,000 שקלים.

כדאי להזכיר שבזכות תחום הפנאי הקומפקטי המשגשג, גדלו המכירות בקטגוריית היוקרה בשנה שחלפה (כלי הרכב הנמכרים ביותר בישראל ב-2009). ומכאן גם נובעת חשיבותו הגדולה של ה-SRX, שעשוי להגדיל את מכירות קאדילק משמעותית, ואולי אפילו להכפיל אותן.