הונדה סיוויק טייפ-Rהחל מסוף שנה זו יופסק שיווקה של הונדה סיוויק טייפ-R בחלק ממדינות אירופה. זאת, מכיוון שתקנות זיהום מחמירות יאסרו את מכירתה בחלק מהשווקים. הגרסה החמה של הסיוויק הושקה לפני שלוש שנים, שנה לאחר שהוצגה כמכונית תצוגה בתערוכת ז'נבה 2006. היא מבוססת על הדור השמיני של הונדה סיוויק. ייצור הטייפ-R החל בסוף שנת 2007, לאחר השקת הגרסה הסדרתית בתערוכת פאריז.

לגרסה הבכירה והחזקה בהיצע, מנוע 2.0 ליטר המייצר 201 כ"ס ב-7,800 סל"ד ומומנט של 19.7 קג"מ ב-5,600 סל"ד. על-פי הצהרות היצרנית, הסיוויק טייפ-R מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.6 שניות ולהשיג מהירות מרבית של 235 קמ"ש. תצרוכת הדלק המוצהרת עומדת על כ-11 ק"מ לליטר בממוצע, ופליטת CO2 על 215 גרם לק"מ גבוהים למדי.

כאמור, כניסת תקן יורו 5 למדינות אירופה בהן משווקת הסיוויק טייפ-R בתחילת 2011, הופכת גרסה זו ללא רלוונטית עבורן. השיווק באירופה יופסק, כאשר בארצות אחרות בהן התקן אינו קיים ימשיך השיווק עוד לזמן מה.

כרגע לא ידוע על דגם שיחליף את הסיוויק טייפ-R בהיצע הונדה.