פורד F-150 הארלי דייוידסון
פורד הודיעה על שדרוג לגרסת ההארלי דייוידסון של ה-F-150. הטנדר הגדול (במונחים ישראלים) מקבל מנוע חדש בנפח 6.2 ליטר, 411 כ"ס ו-60 קג"מ, מה שיהפוך אותו לחזק משמעותית מבעבר, ושווה בביצועיו לדגם החזק ביותר עד עתה, ה-SVT רפטור (Raptor).
מלבד המנוע החדש, הגרסה שמציינת את שיתוף הפעולה השיווקי בין יצרנית האופנועים לענקית הרכב, לא זוכה לשינויים מהותיים. היא תמשיך להציע עיצוב מוחצן למדי, הכולל שפע כרום, חישוקי "22 עם חמישה חישורים כפולים, ופסים אדומים בצדי המרכב. אלו האחרונים מציגים גרפיקה מעט שונה, הממשיכה גם מעל לבתי הגלגלים הקדמיים.
כבעבר, ה-F-150 הארלי דייוידסון מציע פתח מפלט צדדי כפול, ושפע תגי הארלי ענקיים הן בתוך תא הנוסעים, והן בחוץ, על המרכב. וכמצופה, הוא מצויד בשפע תוספות, בהן גג שמש, מושבים מחוממים גם ליושבים בספסל האחורי, התנעה מרחוק באמצעות שלט ומצלמה לנסיעה לאחור.
ה-F-150 הארלי מוצע רק בגרסת תא נוסעים כפול ועם הנעה אחורית או כפולה. תיבת שישה הילוכים אוטומטית היא היחידה בהיצע. אורכו 589 ס"מ, רוחבו 201 ס"מ (לא כולל מראות הצד), גובהו 190 ס"מ ובסיס הגלגלים שלו עומד על 367 ס"מ. פורד לא מפרסמת נתוני ביצועים של הדגם החדש, שמשקלו העצמי עומד על יותר מ-2,600 ק"ג.