חילופי גברי בטויוטה-ישראלרן דנאי, מנכ"ל לקסוס-ישראל, יחליף את מיכה כרמון מנכ"ל טויוטה-ישראל. כרמון בן ה-65 יפרוש בסוף השנה מניהול, ויעבור לשמש חבר יועץ במועצת המנהלים של הקבוצה, ומנכ"ל לפרויקטים מיוחדים. זאת, כחלק מהחלטה מוקדמת בקבוצה, לפיה נושאי תפקידי ניהול בכירים יפנו את מקומם בגיל 65.

כרמון פעל בטויוטה מאז הגעתה לארץ, תחילה באגף המלגזות אותו ניהל, ולקראת סוף שנות ה-90 גם כמנהל השיווק של תחום הרכב. הוא החליף בתפקיד זה את יקי אנוך. כרמון מונה לתפקיד מנכ"ל טויוטה ב-2005. בתקופתו עלו מכירות ונתח השוק של המותג באופן משמעותי ביותר (בין 7% ל-11%), והשנה צפויה טויוטה לשבור את שיא המכירות שלה בארץ. כל זאת למרות שתקופת כהונתו של כרמון לא הייתה קלה: היא תיזכר גם בשל הקריאה לתיקון הגדולה, שפגעה בדימוי של המותג, ובשל ההתמודדות מול התיבה הרובוטית של טויוטה קורולה, שלא זכתה לאהדת הציבור והוחלפה לבסוף חזרה לאוטומטית.

את מקומו של כרמון בראשות טויוטה-ישראל יתפוס רן דנאי, שהגיע לקבוצת חורש בשנת 2006, עם מינויו למנכ"ל לקסוס. דנאי נחשב לאחראי להחדרה המאוד מוצלחת של המותג לשוק המקומי, ושזכתה להדים חיוביים גם בעולם. המינויים החדשים יכנסו לתוקף בסוף השנה.