מרצדס משומשת ביבוא אישי, גם דרך כלמוביליחד עם השינוי המבני החדש בקבוצת כלמוביל, שעיקרו הפרדת פעילות חטיבת המשאיות של מרצדס ומכוניות היוקרה, הודיעו אנשי החברה על יוזמה חדשה ומעניינת. בכוונת הקבוצה להתחיל במכירת מכוניות משומשות מיבוא אישי של מרצדס. לפי אנשי כלמוביל, מדובר במכוניות שיגיעו לארץ היישר ממרצדס בגרמניה, והיצרנית תהיה מעורבת בפעילות בעצמה.
לפי אנשי היבואנית, למרצדס בגרמניה יש מערכת שמגלגלת צי משומשות צעירות של כ-160,000 מכוניות בשנה. חלק מהן הגיעו אלינו גם בעבר, במסגרת היבוא האישי. במרצדס ישראל החליטו לנצל את היתרון שיש להם בקשר ההדוק עם היצרנית, ולמכור מכוניות מהמאגר הזה תוך יצירת מה שהם מגדירים כ"תהליך נכון, נקי וישר, שהינו שונה מהמקובל בתחום היבוא האישי". מכירת משומשות על-ידי היבואנית, גם תביא עימה כמובן אחריות למכוניות. כרגע לא מתכננים בכלמוביל להחזיק מלאי של כלי רכב, אלא לייבא אותם בהתאם להזמנת הלקוח.

ההליך יתבצע כנראה יחד עם "לי קאר", השותפה של כלמוביל לפעילות טרייד-אין, שעברה במסגרת השינויים לבעלות כלמוביל.
כדאי לציין שבשנים האחרונות מרצדס-ישראל הייתה אחד המותגים שנפגעו באופן הקשה ביותר מפעילות היבוא האישי (ראו כתבה נפרדת: כלי הרכב הנמכרים ביותר ביבוא אישי). בחברה מעריכים שאשתקד נמכרו כ-400 מכוניות מרצדס מיבוא אישי, והשנה צפויות להימכר כ-500. זאת, לעומת 900 מכוניות מרצדס חדשות שימכרו השנה ביבוא הרשמי.
הפנייה לפעילות מסוג זה היא תשובה מעניינת, ומסקרן יהיה לראות כיצד תתבצע והאם יבואניות נוספות ינקטו בדרך דומה.