תיבת ה"דואוניק"
דיימלר (יצרנית מרצדס) הודיעה על חידוש בתחום המשאיות תיבת הילוכים כפולת מצמד. אחרי שהופיעה כבר בשלל מכוניות פרטיות, בתחילה בקונצרן פולקסווגן וכיום גם ביצרניות נוספות, דוגמת פורד, וולוו, פיאט ואחרות, כעת מגיעה הטכנולוגיה גם למשאיות.
 
בהודעה לעיתונות שפרסמה דיימלר, נמסר כי משאיות מיצובישי פוסו (Fuso) יציעו תיבה רובוטית כפולת מצמד, עם מצמד רטוב. בשלב זה לא פורסם באילו מהדגמים תוצע התיבה, ומה יהיה מחירה. כן נמסר כי היא תוצע עם שישה יחסי העברה, מצב חניה, סיוע לזינוק בעלייה וזחילה בפקקים. התיבה החדשה מכונה "דואוניק" (Duonic).
 
מיצובישי פוסו היא חברת בת של דיימלר. יצרנית המשאיות שהייתה בעבר בבעלות קונצרן מיצובישי, עברה לידי דיימלר כחלק מפיצוי שנתנו היפנים לגרמנים בגין שורה של מחדלים שהתגלו במיצובישי. במסגרתם, הוסתרו תקלות בטיחותיות במשך שנים ארוכות, וכשהתגלתה הפרשה נגרם לדיימלר, שהחזיקה אז בחלק ממניות החברה, נזק תדמיתי. כדי לפצותה, העבירה מיצובישי, שהייתה אז בקשיים כלכליים כבדים, את השליטה במיצובישי פוסו לידי דיימלר.